بررسی نقش هزینه های رویگردانی بر وفاداری مشتری در روابط تجاری در بازارهای صنعتی B2B


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش هزینه های رویگردانی بر وفاداری مشتری در روابط تجاری در بازارهای صنعتی B2B دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش هزینه های رویگردانی بر وفاداری مشتری در روابط تجاری در بازارهای صنعتی B2B  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش هزینه های رویگردانی بر وفاداری مشتری در روابط تجاری در بازارهای صنعتی B2B،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش هزینه های رویگردانی بر وفاداری مشتری در روابط تجاری در بازارهای صنعتی B2B :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در عصر جدید بازاریابی، هدف برقراری روابط بلندمدت و متقابل با گروه های ذینفع و مهم تر از همه مشتری به گونه ای ترسیم می شود که مشتریان بیشتری را حفظ و مشتریان کمتری از دست داده و به این ترتیب در بلند مدت سهم بازار وسودآوری شرکت ها افزایش می یابد. در این بین لازم است شرکت ها عوامل موثر بر وفاداری مشتری راشناسایی کنند. از این سو هدف این مطالعه بررسی نقش هزینه رویگردانی بر وفاداری مشتری در بازارهای صنعتی می باشد. که به روشتوصیفی- پیمایشی انجام شد. داده های تحقیق از طریق دو پرسشنامه ی استاندارد هزینه های رویگردانی بولت و همکاران) ۲۰۱۵ ( و وفاداری مشتری کارونا) ۲۰۰۲ (، از ۱۱۲ نفر از مدیران شرکت های صنعتی بازار مواد شیمیایی با روش نمونه گیری تصادفی جمع آوری شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های تی مستقل، رگرسیون خطی و چندگانه وANOVAاستفاده شد. نتایج بدست آمده نشان داد که دو مولفه هزینه های رویگردانی یعنی هزینه مالی و رویه ای بیشترین تاثیر را بر وفاداری مشتری دارد. و هزینه رابطه ای تاثیر مستقیمی بر وفاداری مشتری ندارد. همچنین نتایج بررسی متغیرهای دموگرافیک نیز نشان داد که گروه زنان نسبت به مردان و همچنین بر اساس میزان تحصیلات نیز گروهکاردانی در تجارت در بازارهای صنعتی وفادارتر هستند. نتایج این تحقیق نشان دهنده لزوم توجه به متغیر هزینه های رویگردانی در مسئله بازاریابی در بازارهای صنعتی می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.