بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستارHyperStar بر اساس شاخص رضایت مشتری اروپا ECSI
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستارHyperStar بر اساس شاخص رضایت مشتری اروپا ECSI دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستارHyperStar بر اساس شاخص رضایت مشتری اروپا ECSI کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستارHyperStar بر اساس شاخص رضایت مشتری اروپا ECSI،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستارHyperStar بر اساس شاخص رضایت مشتری اروپا ECSI :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
کلیه فعالیت های سازمان با هدف کسب سود صورت می گیرد اما چنانچه شما در پی کسب سود پایدار هستید راهی به جز اخذ استراتژی هایی جهت افزایش رضایت و وفاداری مشتریان نخواهید داشت که این نیز یک هدف دشوار است . باوجود این ، سازمان ها مزایای قابل اتکایی مانند قدرت نام تجاری و کیفیت درک شده توسط مشتریان را در اختیار دارند که می توانند به وسیله آن به هدف خود برسند . در دنیای پر رقابت امروزی برای داشتن یک موقعیت مسلط در بازار ، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برتر به مشتریان یک امر مهم تلقی می گردد که از آن می توان به عنوان یک اهرمایجادکننده مزیت رقابتی بادوام نام برد . وفاداری مشتری یک حق نیست ، بلکه امتیازی است که باید کسب شود . در این مقاله تلاش شده است تا به بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بر اساس شاخص رضایت مشتری اروپا ECSI پرداخته شود و مطالعه موردی این پژوهش ، فروشگاه هایپراستار غرب تهران می باشد . بدین منظور یک پیمایش میدانی بین ۱۵۱ مشتری از میان مشتریان این فروشگاه صورت گرفت . نتایج آزمون نشان داد که ارتباط مستقیمی بین متغیرهای مدل مفهومی وجود دارد و اثر کل متغیرهای تحقیق بر متغیرهای درونزا ) اثر مستقیم و غیر مستقیم ( بررسی و سنجیدهشد . با اولویت بندی انجام شده مشخص گردید بیشترین اثر را بر رضایت مشتریان ، ارزش درک شده دارد و همچنین بیشترین تاثیر بر متغیر ارزش درک شده مربوط به تصویر مشتری از نام تجاری می باشد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.