بررسی عوامل موثر بر نیات رفتاری استفاده کاربران از خدمات اینترنتی بانک کشاورزی با استفاده از تئوری UTAUT


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر نیات رفتاری استفاده کاربران از خدمات اینترنتی بانک کشاورزی با استفاده از تئوری UTAUT دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر نیات رفتاری استفاده کاربران از خدمات اینترنتی بانک کشاورزی با استفاده از تئوری UTAUT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر نیات رفتاری استفاده کاربران از خدمات اینترنتی بانک کشاورزی با استفاده از تئوری UTAUT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر نیات رفتاری استفاده کاربران از خدمات اینترنتی بانک کشاورزی با استفاده از تئوری UTAUT :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق، بررسی عوامل موثر بر نیات رفتاری استفاده کاربران از بانکداری اینترنتی بانک های کشاورزی می باشد. در این راستا براساس مدل یکپارچه پذیرش فناوری UTAUT و مدل اعتماد، مدلی جدیدی ارایه گردید. در اینتحقیق از ابزار پرسشنامه جهت جمعآوری نظرات مشتریان شعب مختلف بانک کشاورزی شهرستان مهاباد استفاده می- شود. در پرسشنامهی که مربوط به بررسی فرضیههای این پژوهش میباشد، از طیف پنجتایی لیکرت جهت سنجش تأثیر هر یک از معیارها استفاده شده است. با توجه به تعداد کل مشتریان )کل جامعه آماری( حدود ۱۰۰ هزار نفر، تعداد ۳۹۶نفر به عنوان نمونه آماری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. پژوهش حاضر به دلیل اینکه دانش کاربردی را در موردکیفیت رابطه و تاثیرپذیری میان متغیرها توسعه می دهد از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری داده ها، توصیفی محسوب می شود. روش انجام تحقیق نیز به صورت پیمایشی بوده چرا که به توصیف وضعیت متغیرها و نیز روابط میان آن ها می پردازد. در این پژوهش برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و سنجش ارتباط بین متغیرهای تحقیق و ارائه مدل مفهومی در این زمینه، از روش معادلات ساختاری ) SEM ( و نرم افزار Smart-PLS استفاده گردیده است. نتایج این تحقیق نشان داد که سازه های پیش بینی تلاش، اعتماد، نفوذ اجتماعی، تسهیل شرایط و پیش بینی عملکرد، به ترتیب مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی نیات رفتاری مشتریان بانک می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.