بررسی عوامل موثر بر سنجش کیفیت خدمات در بیمارستان بهداشت و درمان شرکت نفت گچساران با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندشاخصه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر سنجش کیفیت خدمات در بیمارستان بهداشت و درمان شرکت نفت گچساران با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندشاخصه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر سنجش کیفیت خدمات در بیمارستان بهداشت و درمان شرکت نفت گچساران با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندشاخصه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر سنجش کیفیت خدمات در بیمارستان بهداشت و درمان شرکت نفت گچساران با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندشاخصه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر سنجش کیفیت خدمات در بیمارستان بهداشت و درمان شرکت نفت گچساران با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندشاخصه :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی کنونی یکی از مهم ترین مسائلی که سازمان ها با آن سر و کار دارند، آگاهی از میزان رضایت مشتریان و نظرهای آنها در خصوص عملکرد سازمان، محصولات و خدمات است. بیمارستانها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی به عنوان ارکان اصلی ارائه دهنده خدمات پزشکی در جامعه نیاز به ارزیابی مداوم کیفیت خدمات خود و سنجش میزان رضایت بیماران دارد. این پژوهش با هدف ارائهچارچوب ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستانی و رضایت بیماران انجام شده است . این پژوهش در صدد آن است تا با توجه به اهمیت موضوع کیفیت خدماترسانی در مراکز درمانی، بهتجزیه و تحلیل کیفیت خدمات درمانی ارائه شده در یک مطالعه موردی )بیمارستان بعثت شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران( بپردازد. بدین منظور ابعاد کیفیت خدمت شناسایی شده با استفاده ازپژوهشهای پیشین، در شش بعد شناسایی گردید و مورد مطالعه قرار گرفت. پژوهش از نوع توصیفیپیمایشی است. بنابراین در این بخش پرسشنامه ای طراحی گردید تا با استفاده از آن پرسشنامه ابعاد کیفیت خدمت از دیدگاه بیماران و کارکنان رتبهبندی گردد بر اساس نتایج حاصل از پژوهش ابعاد کیفیت خدمات بیمارستان، مولفه تضمین خدمت جزو مهمترین ابعاد از دید دریافتکنندگان خدمت در رتبهبندی بوده است که در رابطه با این مولفه برایبیماران، توانایی انجام درست کارها، برخورداری از دانش کافی و به روز، صلاحیت و شایستگی کارکنان و پزشکان و طرز برخورد با آنان و نظایر آن حائز اهمیت بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.