بررسی تأثیر مدیریت روابط استراتژیک برند خدماتی بر بازاریابی برند خدماتی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر مدیریت روابط استراتژیک برند خدماتی بر بازاریابی برند خدماتی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر مدیریت روابط استراتژیک برند خدماتی بر بازاریابی برند خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر مدیریت روابط استراتژیک برند خدماتی بر بازاریابی برند خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر مدیریت روابط استراتژیک برند خدماتی بر بازاریابی برند خدماتی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

یکی از مشهورترین و مهم ترین مفاهیم بازاریابی که امروزه به طور گسترده توسط محققان و صاحبنظران بازاریابی مورد بحث قرارمی گیرد، ارزش و اعتبار نام تجاری است. که از دلایل مهم این شهرت نقش استراتژیک و مهم اعتبار نام تجاری در تصمیماتمدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها و مشتریان آنها می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش و چگونگی جمع آوری داده های مورد نیاز از نوع توصیفی و روش جمع آوری داده ها به صورت توأمان کتابخانه ای و میدانی با ابزار پرسشنامه می باشد. هدف از این تحقیق که در بیمه )پاسارگاد ملت ایران آسیا کارآفرین( انجام گرفته ، بررسی رابطه بین مدیریت روابط استراتژیک برند و تعهد و وفاداری به برند می باشد. که ۴۸۳ نفر از مشتریان بیمه برای نمونه آماری انتخاب شده اند. داده های پژوهش با استفاده از پرسشنامه گردآوری شدند پس از جمع آوری داده ها و با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری فرضیه ها مورد آزمون قرار گرفتند و نتایجی به شرح ذیل بدست آمدروابط استراتژیک بر تعهد به برند و وفاداری به برند و عشق به برند تأثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.