بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر جلب رضایتمندی مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر جلب رضایتمندی مشتریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر جلب رضایتمندی مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر جلب رضایتمندی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر جلب رضایتمندی مشتریان :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
در تحقیق حاضر به بررسی تاثیر بین توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتریان پرداختیم. توانمندسازی معرفی وکاربرد آگاهانه ایده ها برای طراحی وارایه محصولات ، یا فرآیندی جدید است که منجر به تامین نیاز افراد ، گروهها،سازمانها ، یا اجتماع می شود . از طرفی رضایت مشتری را جلوهای از فرهنگ، حاصل ترکیبی از احساسات، نگرشها، رفتارهای شکل دهنده زندگی سازمانی و یک واقعیت سازمانی با یک مفهوم عینی تعریف میکنند . همچنین هدف اصلیاین تحقیق تعیین تاثیر توانمندسازی کارکنان بر جلب رضایت مشتریان مدیریت پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران میباشد.با توجه به اهمیت تاثیر این دو در یک سازمان ، پرسشنامه ای بین ۱۹ نفر از مدیران و کارشناسان ستادی مدیریت پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران توزیع شد.نتایج، حاکی از وجود تاثیر مثبت آنها بر هم بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.