بررسی ابعاد به کارگیری CRM اجتماعی در سازمان های تجاری


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ابعاد به کارگیری CRM اجتماعی در سازمان های تجاری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ابعاد به کارگیری CRM اجتماعی در سازمان های تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ابعاد به کارگیری CRM اجتماعی در سازمان های تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ابعاد به کارگیری CRM اجتماعی در سازمان های تجاری :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

با ظهور رسانه های اجتماعی فرصتی برای سازمان های تجاری فراهم آمده تا روابط خود با مشتریان را به صورت بهینه تر و با توجه و تأکید بیشتر به نیازها و علایق مشتری شکل دهند. از سوی دیگر تعامل مشتریان با سازمان ها و اشتراک تجارب و احساسات خود در رسانه های اجتماعی باعث شکل گیری روابط احساسی و پایدار در آنها می شود که باعث وفاداری نسبت به سازمان خواهد شد. ما در این مطالعه با بررسی پژوهش های اخیر صورت گرفته پیرامون موضوع CRM اجتماعی سعی بر ارائه دیدی کلی و جامع در خصوص به کارگیری این فناوری توسط سازمان های تجاری داریم. از همین رو با بررسی مزایا و چالش ها در به کارگیری CRM اجتماعی نتایج این پژوهش را در سه دسته وسعت به کارگیری، عوامل تأثیرگذار بر به کارگیری و اندازه گیری نتایج و عملکرد CRM اجتماعی ارائه کرده ایم. با توجه به جدید بودن موضوع بیشتر مقالات با ارائه مدل ها و چارچوب های مفهومی که بر اساس مدل های قبلی ارائه شده در CRM سنتی شکل گرفته اند، به بررسی و بیان مدل های خود پرداختند. نتایج این پژوهش می تواند برای سازمان های تجاری که قصد به کارگیری این فناوری را دارند بسیار کاربردی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.