الگوی مدیریت فقه بنیان رسانه


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 الگوی مدیریت فقه بنیان رسانه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد الگوی مدیریت فقه بنیان رسانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الگوی مدیریت فقه بنیان رسانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن الگوی مدیریت فقه بنیان رسانه :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

حوزه فکر دینی، در دوران معاصر، در گذار از تحول معرفت شناختی خویش و در رویارویی با چالش ها و پرسش های جهان جدید، ناگزیر از بازخوانی خویش در نگرش های درون دینی و برون دینی خود است. فقه جامع اجتهادی نیز، به عنوان یکی از فصول نظام واره حوزه فکر دینی، در گذار معرفت شناسانه خویش قرار گرفته و علاوه بر این به عنوان دانش مبنای تغییر و به تعبیری دانش ولایت مند تغییر، برای اثبات حقانیت ولایت مندی خویش و برای دستیابی به تمدن اسلامی – ایرانی، ناگزیر از ورود به عرصه دانشی میان رشته ای ها و پاسخ گویی به پرسش های جهان معاصر است. فرآیند مدیریت اطلاعات در جهان معاصر از جمله مهم ترین عناصر تأثیرگذار در معادلات جهانی، چه در عرصه سیاست، اقتصاد و چه فرهنگ و غیره است. علاوه بر این در نظام الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت نیز از جایگاه به شدت کاربردی ای در اقتدار دینی و ملی برخوردار است. «الگوی مدیریت فقه بنیان رسانه»، در فصل فهم دستوری چه ساختار تحلیلی دارد؟ در این مجال، در پنج فراز، شاخصه ها، معیارها و اصول ارزشی مخدوم و خادم نظام مطلوب و هنجاری رسانه در مذاق فقه احکام رسانه – با لحاظ مرز نسبت با حوزه اخلاق رسانه – بررسی خواهد شد و در نهایت، سامانه پیشنهادی این تحقیق در مورد نظام مطلوب یا الگوی هنجاری رسانه ای پیش رو می آید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.