الگوی استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در بین جوانان شهر مشهددر سال ۹۵ – ۹۴
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
الگوی استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در بین جوانان شهر مشهددر سال ۹۵ – ۹۴ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد الگوی استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در بین جوانان شهر مشهددر سال ۹۵ – ۹۴ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الگوی استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در بین جوانان شهر مشهددر سال ۹۵ – ۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن الگوی استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در بین جوانان شهر مشهددر سال ۹۵ – ۹۴ :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
هدفی که در این پژوهش دنبال شده است الگوی استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در بین جوانان شهر مشهد است.نظریه هایی که در این پژوهش به کار گرفته شده اند در دو بخش تحت عنوان نظریه های پذیرش فناوری و نظریه های رسانه بیان شده اند.نظریه های پذیرش فناوری عبارتند از: تئوری اشاعه نوآوری،عمل مستدل، رفتار برنامه ریزی شده، تجزیه رفتار برنامه ریزی شده، مدل پذرش فناوری(TAM1)، مدل ثانویه پذیرش فناوری(TAM2)، مدل تلفیقی پذیرش فناوری؛ و نظریه های رسانه نیز عبارتند از: نظریه استفاده و خشنودی،نظریه وابستگی و نظریه حوزه عمومی.پژوهش حاضر از نوع مطالعات توصیفی با روش پیمایشی بود و جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است.جامعه آماری پژوهش جوانان شهر مشهد می باشند که حجم نمونه مورد نیاز با فرمول کوکران ۳۸۴نفر تعین و به روش نمونه گیری چند مرحله ای نمونه مورد نظر انتخاب شده است.یافته های پژوهش در دو بخش توصیفی و استنباطی ارائه شده اند؛مهمترین یافته های توصیفی نشان می دهند که تلگرام و اینستا گرام از پرطرفدار ترین شبکه ها ی اجتماعی مجازی در بین جوانان هستند.بیش از نیمی از پاسخگویان هر روز و بیشتر بین ساعت۱۸ تا ۲۴ به استفاده از شبکه های اجتماعی می پردازند. likeو dislikeکردن پست ها و نظرات دیگران،جستجو در مطالب و اشتراک گذاری محتوا بیشتر از سایر فعالیت ها توسط کاربران انجام می شوند.یکی از دلایل اصلی کاربران برای استفاده از شبکه های اجتماعی،برقراری رابطه با دوستان کنونی است و اکثریت پاسخگویان تمایل دارند که با دوستانی که در دنیای واقعی در ارتباط اند در دنیای مجازی نیز رابطه داشته باشند.نتایج حاصل از آزمون های آماری در بخش استنباطی پژوهش نیز نشان داد که الگوهای استفاده از شبکه های اجتماعی بین دانشجویان و غیردانشجویان ،بین زنان و مردان و بین سطوح مختلف تحصیلی متفاوت است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.