تحلیل عددی پارامترهای موثر درفرایند فلوفرمینگ جهت ساخت رینگ خودرو به روش المان محدود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل عددی پارامترهای موثر درفرایند فلوفرمینگ جهت ساخت رینگ خودرو به روش المان محدود دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل عددی پارامترهای موثر درفرایند فلوفرمینگ جهت ساخت رینگ خودرو به روش المان محدود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عددی پارامترهای موثر درفرایند فلوفرمینگ جهت ساخت رینگ خودرو به روش المان محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل عددی پارامترهای موثر درفرایند فلوفرمینگ جهت ساخت رینگ خودرو به روش المان محدود :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
یکی ازموضوعات مهمی که اخیراموردتوجه صنایع خودروسازی قرارگرفته است مساله کاهش وزن خودرو است که علاوه برکاهش مصرف سوخت اثرات زیست محیطی مطلوبی هم به دنبال دارد فلوفرمینگ یک تکنولوژی کارامد جهت تولید بهینه رینگ های باوزن کم است زیرا دراین فرایند رینگ های بادقت ابعادی بالا و باضخامت کم قابل تولید است فلوفرمینگ جز روشهای بدون براده برداری بوده و درآن قطعه کار که عمدتا بصورت پیشفرم است درمنطقه بین غلتک و مندرل متحرک به صورت موضعی به تسلیم رسیده است و ناحیه تسلیم روی یک مسیرمارپیچ حرکت کرده و منجر به شکل دهی تمام قطعه می شود میزان کاهش ضخامت دیواره به خصوصیت موادورودی تعداد پاسهای فرایند سرعت پیشروی غلتک وابسته است هدف این مقاله شبیه سازی المان محدود و بررسی پارامترهای موثر برفرایند فلوفرمینگ جهت تولید رینگ خودرو است شبیه سازی موجب خواهد شددرک ما ازفرایند بالا رفته و اثرپارامترهای مختلف فرایند را باهزینه کمتر ببینیم شبیه سازی سه بعدی بااستفاده ازنرم افزار Abaqus6-14 انجام شده و جهت صحه گذاری برنتایج نرم افزار ازازمایشهای تجربی انجام شده و دراین زمینه استفاده گردیده که تطابق خوبی بین نتایج شبیه سازی و ازمایشهای تجربی مشاهده شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.