بررسی و اولویت بندی حیطه های پنج گانه ارزشیابی از اساتید از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر بر اساس رویکرد مبتنی بر مدیریت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و اولویت بندی حیطه های پنج گانه ارزشیابی از اساتید از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر بر اساس رویکرد مبتنی بر مدیریت دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و اولویت بندی حیطه های پنج گانه ارزشیابی از اساتید از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر بر اساس رویکرد مبتنی بر مدیریت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و اولویت بندی حیطه های پنج گانه ارزشیابی از اساتید از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر بر اساس رویکرد مبتنی بر مدیریت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و اولویت بندی حیطه های پنج گانه ارزشیابی از اساتید از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر بر اساس رویکرد مبتنی بر مدیریت :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف اصلی از پژوهش حاضر بررسی نظرات اساتید و دانشجویان نسبت به نحوه ارزشیابی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر بود. پژوهش حاضر از نوع پیمایشی و جامعه آماری تحقیق شامل کلیه دانشجویان ترم سوم و بالاتر شاغل به تحصیل در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ و کلیه اعضای هیئت علمی و اساتید حق التدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر بودند. حجم نمونه شامل ۳۷۶ نفر دانشجو و تعداد ۹۷ نفر از اساتید با بهره گیری از فرمول کوکران به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای بود. در این پژوهش از پرسشنامه محقق ساخته به عنوان ابزار گردآوری اطلاعات استفاده شد. داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار آماری spss و با بهره گیری از آزمونهای tد و گروه مستقل و آزمون فریدمن استفاده شد. بر اساس یافته های به دست آمده از پژوهش حاضر تفاوت میان اولویت بندی حیطه های پنجگانه ارزشیابی از اساتید از دیدگاه دانشجویان و اساتید به معنادار می باشد. از میان حیطه های مورد بررسی در دانشجویان مهارت های ارزشیابی، مهارت های تدریس، خصوصیات فردی، مقررات آموزشی و مهارت های ارتباطی به ترتیب اهمیت قرار دارد، در حالیکه حیطه های مورد بررسی در اساتید مهارت های تدریس، مهارت های ارزشیابی، مقررات آموزشی، خصوصیات فردی و مهارت های ارتباطی به ترتیب اهمیت قرار دارد. تفاوت معناداری بین نظرات اساتید و دانشجویان در خصوص نحوه ارزشیابی از خصوصیات فردی اساتید وجود ندارد. تفاوت معناداری بین نظرات اساتید و دانشجویان در خصوص نحوه ارزشیابی از مهارت تدریس اساتید وجود دارد و دانشجویان نحوه ارزشیابی از مهارت تدریس اساتید را مطلوب تر ارزیابی نموده اند. تفاوت معناداری بین نظرات اساتید و دانشجویان در خصوص نحوه ارزشیابی از مقررات آموزشی وجود ندارد. تفاوت معناداری بین نظرات اساتید و دانشجویان در خصوص نحوه ارزشیابی از مهارت ارتباطی اساتید وجود دارد و اساتید نحوه ارزشیابی از مهارت ارتباطی اساتید را مطلوب تر ارزیابی نموده اند. تفاوت معناداری بین نظرات اساتید و دانشجویان در خصوص نحوه ارزشیابی از مهارت ارزشیابی اساتید وجود دارد و دانشجویان نحوه ارزشیابی از مهارت ارزشیابی اساتید را مطلوب تر ارزیابی نموده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.