بررسی میزان آگاهی ازکاربرد تکنولوژی بر فرایند آموزش در درس ریاضی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان آگاهی ازکاربرد تکنولوژی بر فرایند آموزش در درس ریاضی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان آگاهی ازکاربرد تکنولوژی بر فرایند آموزش در درس ریاضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان آگاهی ازکاربرد تکنولوژی بر فرایند آموزش در درس ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان آگاهی ازکاربرد تکنولوژی بر فرایند آموزش در درس ریاضی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی راه های به خدمت درآوردن فناوری در جهت دستیابی به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت صورت گرفته است. جامعه آماری این تحقیق معلمان آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج ، به تعداد ۱۶۵ نفر می باشد. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران، ۱۱۶ نفر بدست آمد که به شیوه نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. به منظور بررسی ارتباط بین متغیرهای تحقیق، از پرسشنامه یاکووز و با مقیاس نمره دهی پنجگانه لیکرت ( ۱=کاملاً مخالف ۱=کاملاً موافق) استفاده شده است. ضرایب همسانی درونی مقیاس با به کارگیری از دو روش آلفای کرونباخ و بازآزمایی در کل نمونه، دارای قابلیت اعتبار و پایایی رضایت بخشی هستند (ضریب آلفا، ۰/۸۴). در این تحقیق از روش SPSS برای تحلیل داده ها و تبیین رابطه بین متغیرها استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که معلمان آموزش و پرورش ناحیه ۳کرج نسبت به پیش بایست های کاربرد تکنولوژی در آموزش و اثر بخشی تجهیزات آموزشی، آگاهی لازم را دارند و نسبت به مؤلفه ی مزایای کاربرد تکنولوژی در آموزش، نظر مساعد دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.