بررسی تاثیر سرمایه فکری بر روی مهارت های بازاریابی مدیران در میان شرکت های پخش مواد غذایی در استان مرکز خراسان شمالی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر سرمایه فکری بر روی مهارت های بازاریابی مدیران در میان شرکت های پخش مواد غذایی در استان مرکز خراسان شمالی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر سرمایه فکری بر روی مهارت های بازاریابی مدیران در میان شرکت های پخش مواد غذایی در استان مرکز خراسان شمالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سرمایه فکری بر روی مهارت های بازاریابی مدیران در میان شرکت های پخش مواد غذایی در استان مرکز خراسان شمالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر سرمایه فکری بر روی مهارت های بازاریابی مدیران در میان شرکت های پخش مواد غذایی در استان مرکز خراسان شمالی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی رابطه سرمایه ارتباطی و سرمایه ساختاری با مهارت های بازاریابی مدیران در میان شرکت های پخش مواد غذایی در مرکز استان خراسان شمالی در طی دوره زمانی تیر ۱۳۹۳ تا آذر ۱۳۹۴ می باشد. امروزه بسیاری از سازمان ها ارزش و اهمیت سرمایه فکری را به رسمیت شناخته اند. شکی نیست که سرمایه فکری در فضای کنونی تجارت، همیشه مناقشه برانگیز بوده و ساختاری هجومی داشته است، خصوصا در سازمان های دانش بنیان که نقشی اساسی را بازی می کند. سازمان هایی که می خواهند به عنوان سازمانی موفق و رقابتی درآیند، باید به دنبال روش های بهتری برای بهبود عملکردشان باشند. سرمایه فکری منابع استراتژیکی هستند که شرکتها را قادر به ایجاد مزیت رقابتی و عملکرد برتر می نمایند. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مدیران شرکت های پخش مواد غذایی مرکز استان خراسان شمالی در سال ۱۳۹۳-۱۳۹۴ که تعداد آن ها ۱۳۰ نفر است، تشکیل می دهند. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه می باشد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزارهای Spss و Amos صورت پذیرفت. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها نشان داد که سرمایه ساختاری و سرمایه رابطه ای بر روی مهارت های بازاریابی مدیران تاثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.