نقش آرم های تجاری (برند و نشان تجاری ) در عملکرد شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان ایلام


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش آرم های تجاری (برند و نشان تجاری ) در عملکرد شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان ایلام دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش آرم های تجاری (برند و نشان تجاری ) در عملکرد شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش آرم های تجاری (برند و نشان تجاری ) در عملکرد شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش آرم های تجاری (برند و نشان تجاری ) در عملکرد شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان ایلام :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

امروزه اهمیت نقش آرم تجاری یا برند در خرید مشتریان به حدی است که برخی از صاحب نظران از آن به عنوان یک محصول کامل یادکرده و معتقدند بسیاری اوقات مشتریان در عوض آنکه محصولی را خریداری نمایند،برندها را می خرند. از این رو شناخت عوامل موثر بر ای انتخاب و بررسی ویژگیهای خاص آرم تجاری اهمیتی دوچندان یافته و انجام پژوهش های متنوعی را در ای زمینه ضرورت می بخشد .پژوهش حاضر نیز با ای هدف و تحت عنوان نقش آرم های تجاری (برند و نشان تجاری) در عملکرد شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان ایلام به انجام رسیده است. پژوهش حاضر از لحاظ روش ماهیتی پیمایشی کارشناسانی است که در ارتباط مستقیم با این مشتریان هستند و نمونه آماری با توجه به فرمول کوکران ۱۲۸ نفر شامل ۳۷ نفر کارشناس شرکت نفت و ۹۱ نفر مشتری دائمی خرید محصولات نفت استان مدنظر قرار گرفته است. طبق یافته های آماری به دست آمده ۳۰ متغیر موثر موثر در نقش آرم های تجاری (برند و نشان تجاری) در عملکرد شرکت نقش داشته اند که آن ها را در ۶ دسته کلی قرار گرفته اند، که از میان این ۳۰ متغیر، ۳ متغیر شامل نام تجاری آرم محصولات شرکت نفت مرا به سوی خود جلب میکند، [نام تجاری ]آرم به من کمک می کند که با نام تجاری شناسایی اش کنم ، نام تجاری آرم به من کمک نمیکند که م از طری احساسات جذب آن شوم .در دسته نخست یعنی نقش مزایایی شباهتی /توضیحی آرم تجاری قرار گرفته اند. دسته دوم نیز شامل ۴ متغیر در گروه نقش منافع تابع سود آرم تجاری قرار گرفته اند. در دسته سوم نیز ۴متغیر در گروه نقش گرایشات زیبایی شناسانه آرم تجاری، در دسته چهارم ۶ متغیر در گروه نقش هویت/ روشنی سود آرم تجاری،در دسته پنجم ۷ متغیر در گروه نقش تعهد برند محصولات مصرفی مشتریان و در دسته ششم ۲ متغیر در گروه نقش نمادهای دیداری متمایز آرم های مختلف قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.