تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در جذب مشتریان شرکت کارخانجات دارو پخش


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در جذب مشتریان شرکت کارخانجات دارو پخش دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در جذب مشتریان شرکت کارخانجات دارو پخش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در جذب مشتریان شرکت کارخانجات دارو پخش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در جذب مشتریان شرکت کارخانجات دارو پخش :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

اکثر مصرف کنندگان ابراز علاقه زیادی بر حفاظت از محیط زیست دارند و به شدت در مورد تخریب محیط زیست حساس شده اند. استراتژی های بازاریابی به سازمان ، یکی از ویژگی های محیط تجارت امروز رقابت شدید بین شرکت ها است .در یک چنین محیطی قابلیت رقابت می بخشد .استراتژی بازاریابی سبز در این تحقیق از دیدگاه بازاریابی منطبق با مسایل زیست محیطی تحلیل شده است. نتیجه به دست آمده حاکی از این است که استراتژی بازاریابی سبز یک استراتژی رقابتی است که جنبه بازریابی دارد و هدف آن خلق و کسب مزیت زنجیره سبز در زمینه تولید و صنعت است. هدف اصلی پژوهش تجزیه و تحلیل نقش عناصر بازاریابی سبز در جذب مشتریان در شرکت کارخانجات دارو پخش می باشد .پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها، توصیفی می باشد . جامعه آماری تحقیق کارکنان شرکت کارخانجات دارو پخش می باشد.در این پژوهش با استفاده از آزمون اسمورینف-کلموگروف وضریب همبستگی پیرسون در نرم افزار spss به تحلیل اطلاعات پرداخته است.نتیجه این این پژوهش حاکی از این است که عوامل بازاریابی سبز (محصول سبز ، قیمت سبز ، توزیع سبز ، ترویج سبز، امکانات فیزیکی سبز ، منابع مالی سبز )رابطه معنادار و مستقیم و مثبتی با مولفه جذب مشتریان دارد و در جذب مشتریان شرکت کارخانه جات دارو پخش موثر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.