بررسی عوامل موفقیت مهندسی مجدد فرایند بازاریابی در صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موفقیت مهندسی مجدد فرایند بازاریابی در صنعت بانکداری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موفقیت مهندسی مجدد فرایند بازاریابی در صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موفقیت مهندسی مجدد فرایند بازاریابی در صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موفقیت مهندسی مجدد فرایند بازاریابی در صنعت بانکداری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مهندسی مجدد به معنی بازاندیشی بنیادین و طراحی مجدد ریشه ای فرایندها به منظور دستیابی به بهبود چشمگیر در معیارهای مهم عملکرد از قبیل هزینه، کیفیت، سرعت و خدمت است .این مفهوم توسط مایکل همر در سال ۱۹۹۰ معرفی گردید و مورد استقبال تمامی مدیران در سراسر دنیا قرار گرفت .این رهیافت نوین بهبودهای چشمگیری را در معیارهای عملکردی سازمانها نوید می داد اما در عمل پیاده سازی آن با مشکلات متعدد رو به رو گردید حدود ۷۰ درصد پروژه های مهندسی مجدد بدون دستیابی به نتایج مورد انتظار، با شکست مواجه شدند .این مقاله با بررسی تطبیقی عوامل موفقیت و شکست پروژه های مهندسی مجدد به تدوین و ارایه یک مدل تحلیلی- اجرایی مهندسی مجدد در بانک می پردازد .عناصر تشکیل دهنده این مدل عبارتند از :حمایت و تعهد مدیریت ارشد، مدیریت تغییر، چشم انداز و جهت گیری استراتژیک، درک اصول و مفاهیم مهندسی مجدد، مدیریت پروژه، ترکیب تیم مهندسی مجدد، متدولوژی مدون، بهره گیری از فناوری اطلاعات، پیاده سازی و اجرا، و مشارکت کارکنان. توجه یا بی توجهی به هر یک از عوامل پیش گفته می تواند به موفقیت یا شکست پروژه مهندسی مجدد منجر شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.