بررسی اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات پیامکی در بانک آینده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات پیامکی در بانک آینده دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات پیامکی در بانک آینده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات پیامکی در بانک آینده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات پیامکی در بانک آینده :
تعداد صفحات :۲۸
چکیده مقاله:
یکی از محبوب ترین و شخصی ترین وسایل ارتباطی انسان تلفن همراه است به طوری که در بسیاری از کشور ها تعداد مشترکین تلفن های همراه بیشتر از تعداد مشترکین خطوط ثابت است.فن آوری و تکنولوژی در عرصه تجارت نیز رخنه کرده است.پژوهشحاضربابررسی و اولویت سوال جهت جمع آوری ۱۲ بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات پیامکی در بانک آینده اجراشد طلاعات مورد نیاز استفاده گردید و توسط ۳۸۴ نفر از مشتریان شعب بانک آینده شهر تهران پاسخدادهشد. همچنین برای تحلیل داده ها از مدل معادلات ساختاری استفاده شد و بایابی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ ۰.۸۴۰ مورد سنجش قرار گرفت . نتیجه پژوهش این موضوع راتاییدکردکه توانایی ایجاد نام تجاری، بازاریابی برمبنای مکان و شرایط تکنولوژیک بر پذیرش تبلیغات پیامکی در بانک آینده تاثیردارد و مسائل مربوط به حریم خصوصی وامنیت در این تحقیق فاقد تاثیر بوده است .درپایان براساس یافته های تحقیق پیشنهادات یارائه گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.