ارائه مدلی جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از مدیریت کیفیت منابع اطلاعات


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از مدیریت کیفیت منابع اطلاعات دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از مدیریت کیفیت منابع اطلاعات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از مدیریت کیفیت منابع اطلاعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از مدیریت کیفیت منابع اطلاعات :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

با پیشرفت فن آوری اطلاعات راه های جدیدی جهت ارتباط با مشتری ایجاد می شود مدیریت ارتباط با مشتری CRM به عنوان یک ضرورت استراتزیک در همه ی سازمان ها مطرح است و اجرای موثر آن موجب افزایش رضایت مشتری و جذب آن ها می گردد این که سازمان چگونه به جذب مشتری بپردازد یا اینکه چگونه مدیریت ارتباط با مشتری های فعلی خود را حفظ نماید بحث جدیدی نیست ولیکن مبحث فن آوری اطلاعات و ابزار جدیدی که این فن آوری فراهم ساخته موجب شده است که CRM به بحث جدیدی تبدیل شود کیفیت داده های مشتری می تواند سنگ بنای مدیریت بهینه روابط با مشتری اشد و کیفیت پایین داده ها می تواند لطمات بسیاری به سازمان ها وارد کند امروزه بینش جدیدی در حال شکل گییری است مبنی بر اینکه کیفیت داده های مشتری تنها یک مسئله فنی نیست بلکه یک مسئله سازمانی است و باید در جست و جوی راه حل ها و فرآیندهای سازمانی در راستای بهبود کیفیت داده های مشتریان بود با این حال پژوهش های پیشین کمتر از بعد سازمانی به مسئله کیفیت داده ها توجه کرده اند و بیشتر تمرکز خود را متوجه بهبود روش های تکنیکی کرده اند با توجه به هدف مشترک مدیریت دانش مشتری و مدیریت کیفیت برای رسیدن به رضایت مشتری هدف از این پژوهش ارائه الگویی برای کاربرد تکنیک DQM از مدیریت کیفیتی اطلاعات در بعد رضایت مشتری در مریت دانش مشتری می باشد که با وارد کردن فناوری اطلاعات در مدل مدیریت دانش مشتری به دست می آید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.