برندگذاری در صنعت بانکداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برندگذاری در صنعت بانکداری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برندگذاری در صنعت بانکداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برندگذاری در صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برندگذاری در صنعت بانکداری :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
در صنعت بانکداری رقابت شدید بین نام های تجاری باعث شده تا توجه به نام و نشان تجاری بیش از پیش نمایان شود. اما آنچه مشخص است این است که این نام ها چگونه می توانند به شرکت کمک کنند. این پژوهش به بیان و بررسی مفاهیم ارزش ویژه ی برند متنی بر مشتری و مدیریت برند در سطح راهبردی و برندگذاری در صنعت بانکداری می پردازد. با بررسی این مفاهیم ارزش آفرینی برند برای مشتریان آشکار می شود و اینکه ارزش ویژه برند مزایای چندی برای شرکت در پی خواهد داشت و در پایان راهکارهایی در این زمینه ارائه می گردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.