بررسی تأثیر نوآوری در خدمات بانکی بر ایجاد ارزش برای مشتریان(مطالعه موردی بانک مهر اقتصاد قم)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر نوآوری در خدمات بانکی بر ایجاد ارزش برای مشتریان(مطالعه موردی بانک مهر اقتصاد قم) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر نوآوری در خدمات بانکی بر ایجاد ارزش برای مشتریان(مطالعه موردی بانک مهر اقتصاد قم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر نوآوری در خدمات بانکی بر ایجاد ارزش برای مشتریان(مطالعه موردی بانک مهر اقتصاد قم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر نوآوری در خدمات بانکی بر ایجاد ارزش برای مشتریان(مطالعه موردی بانک مهر اقتصاد قم) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر نوآوری در خدمات بانکی بر ایجاد ارزش برای مشتریان در بانک مهراقتصادقم صورت گرفته است. پژوهش حاضر ازنظر نوع، کاربردی است، ازنظر روش توصیفی – همبستگی است که به صورت میدانی انجام گرفته است.جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه مشتریان بانک مهر اقتصاد استان قم است و نمونه آماری این تحقیق بر اساس فرمول کوکران تعداد کل پاسخ دهندگان ۴۰۰ نفر بوده است. ابزار گردآوری داده های پژوهش پرسشنامه بوده که روایی و پایایی آن بر اساس ضریب آلفای کرون باخ و بر اساس نظر اساتید و تحلیل عاملی، مورد تأیید قرارگرفته است. جهت بررسی فرضیات آزمون کلموگروف اسمیرنوف، با استفاده از نرم افزارهای SPSS وlisrel به کار گرفت شده است.تجزیه وتحلیل داده های جمع آوری شده از طریق روش معادلات ساختاری انجام گرفته است.نتایج پژوهش نشان می دهد که نوآوری به واسطه متغیرهای ارزش ادراک شده مشتری از بانک مهر اقتصاد بر ایجاد ارزش برای مشتریان بانک تأثیرگذار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.