بررسی تأثیر عوامل انگیزشی و عزت نفس بر نمایانی محصول و نیت خریدمصرف کنندگان کالاهای لوکس


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر عوامل انگیزشی و عزت نفس بر نمایانی محصول و نیت خریدمصرف کنندگان کالاهای لوکس دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر عوامل انگیزشی و عزت نفس بر نمایانی محصول و نیت خریدمصرف کنندگان کالاهای لوکس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر عوامل انگیزشی و عزت نفس بر نمایانی محصول و نیت خریدمصرف کنندگان کالاهای لوکس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر عوامل انگیزشی و عزت نفس بر نمایانی محصول و نیت خریدمصرف کنندگان کالاهای لوکس :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر عوامل انگیزشی و عزت نفس بر نمایانی محصول و نیت خرید مصرف کنندگان کالاهای لوکس به انجام رسید. فرضیات این تحقیق، به بررسی تأثیر عوامل انگیزشی و عزت نفس بر نمایانی محصول، نگرش، هنجارهای ذهنی و نیت خرید کالای لوکس توسط مصرف کنندگان اشاره داشتند. جامعه آماری تحقیق حاضر متشکل از مشتریان کالاهای لوکس (خودرو، ساعت، جواهرات، پوشاک، مبلمان) درشمال شهر تهران بود که با توجه به نا محدود و نا معین بودن حجم جامعه، و بر اساس جدول کرجسی و مورگان، به حداقل ۳۸۴ نمونه آماری نیاز بود. از اینرو، در این تحقیق ۴۳۵ نفر به روش تصادفی ساده به عنوان نمونه آماری تحقیق انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها در این تحقیق، از پرسشنامه ای محقق ساز مشتمل بر ۳۹ گویه استفاده گردید. روایی این پرسشنامه به دو روش صوری و محتوایی (روایی سازه با تکنیک تحلیل عاملی تأئیدی)، و پایایی آن نیز به دو روش ترکیبی و آلفای کرونباخ مورد بررسی و تأیید قرار گرفت. همچنین، جهت تجزیه و تحلیل داده ها نیز از روش معادلات ساختاری (تحلیل مسیر) استفاده شد. گفتنی است که این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی ، از لحاظ رویکردتوصیفی می باشد. نتایج تحقیق نشان داد که در جامعه تحت مطالعه، عوامل انگیزشی و عزت نفس بر سه متغیر نگرش احساسی، نمایانی محصول و هنجارهای ذهنی تأثیر دارد، همچنین، تأثیر سه متغیر مذکور بر نیت خرید مصرف کنندگان کالاهای لوکس نیز به اثبات رسید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.