بررسی تاثیر ویژگیهای فردی، نگرشی و فنی بر هوشمندسازی مدارس دولتی (مطالعه موردی دبستان های دولتی شهر ارومیه)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ویژگیهای فردی، نگرشی و فنی بر هوشمندسازی مدارس دولتی (مطالعه موردی دبستان های دولتی شهر ارومیه) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ویژگیهای فردی، نگرشی و فنی بر هوشمندسازی مدارس دولتی (مطالعه موردی دبستان های دولتی شهر ارومیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ویژگیهای فردی، نگرشی و فنی بر هوشمندسازی مدارس دولتی (مطالعه موردی دبستان های دولتی شهر ارومیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ویژگیهای فردی، نگرشی و فنی بر هوشمندسازی مدارس دولتی (مطالعه موردی دبستان های دولتی شهر ارومیه) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مدرسه هوشمند مدرسه ای فیزیکی است و کنترل و مدیریت آن، مبتنی بر فناوری کامپیوتر و شبکه انجام می گیرد و محتوای اکثر دروس آن الکترونیکی و سیستم ارزشیابی و نظارت آن هوشمند است. هدف از پژوهش بررسی تاثیر ویژگیهای فردی، نگرشی و فنی بر هوشمندسازی مدارس دولتی (مطالعه موردی دبستان های دولتی شهر ارومیه) می باشد . در این پژوهش، به بررسی تاثیر ویژگیهای فردی، نگرشی و فنی در هوشمندسازی مدارس دولتی در سازمان مذکور پرداخته شد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه کارکنان دبستان های دولتی شهر ارومیه می باشد، که تعداداین افراد ۲۲۰۰ نفر بوده، که از این تعداد با استفاده از فرمول کوکران، ۳۷۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند . روش نمونه گیری، نمونه گیری طبقه ای می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات در پژوهش حاضر پرسش نامه می باشد. روایی پرسش-نامه به صورت صوری تعیین گردیده است. پایایی پرسش نامه نیز با توجه به مقدار ۸۵۶/۰ برای ضریب آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفته است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها و ترسیم جداول و نمودارها از نرم افزار SPSS استفاده شده است. برای تعیین تاثیر متغیرهای موجود در تحقیق و تجزیه و تحلیل اطلاعات جهت رد یا تأیید هر یک از فرضیه های پژوهش از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است. نتایج حاصل از رگرسیون نشان داد؛ ویژگیهای فردی، نگرشی و فنی در هوشمندسازی مدارس دولتی تأثیرگذار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.