ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیکی به تفکیک نوع خدمات با استفاده از شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد(مطالعه موردی بانک تجارت استان قزوین)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیکی به تفکیک نوع خدمات با استفاده از شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد(مطالعه موردی بانک تجارت استان قزوین) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیکی به تفکیک نوع خدمات با استفاده از شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد(مطالعه موردی بانک تجارت استان قزوین)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیکی به تفکیک نوع خدمات با استفاده از شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد(مطالعه موردی بانک تجارت استان قزوین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیکی به تفکیک نوع خدمات با استفاده از شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد(مطالعه موردی بانک تجارت استان قزوین) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

بانکداری الکترونیک که حاصل کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بانکی است تغییرات اساسی در تمامی ابعاد زندگی بشر ایجاد کرده و به مشتریان بانکها اجازه تعامل با بانک را بدون واسطه و از طریق کانال های متنوع از قبیل اینترنت، موبایل، ماشین های خود پرداز و تلفن را می دهد. بانکها دائماً درصدد توسعه و ارزیابی این خدمات نوین می باشند تا میزان نیاز به تلاش و توسعه خدمات خود را تشخیص دهند، مزیت رقابتی کسب نمایند و مشتریان خود را راضی نگه دارند. یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد، شناسایی شاخص های عملکرد است. بانکها برای حصول اطمینان از تحقق برنامه های خود در زمینه بانکداری الکترونیک و هم چنین رضایت ذی نفعان، باید با استفاده از روشهای علمی و با به کارگیری شاخص های کمی و کیفی مناسب، عملکرد خود را مورد پایش مستمر قرار دهند. این پژوهش به بررسی این شاخص ها به تفکیک در کانالهای مختلف از جمله موبایل بانک، بانکداری اینترنتی، ATM، POS و تلفن بانک در بانک تجارت استان قزوین می پردازد و آن ها را با استفاده از مدلBSC شناسایی می کند. به این ترتیب که پس از بررسی اهداف استراتژیک بانک تجارت در زمینه خدمات نوین و همچنین استفاده از پرسشنامه باز، بین ۳۷ نفر از کارکنان بانک تجارت استان قزوین، عوامل کلیدی موفقیت بدست آمد. تعداد ۴۶ شاخص از مطالعه مقالات و ادبیات موضوع در منظرهای مالی، فرآیندهای داخلی، رشد و یادگیری، محیط و جامعه،کارکنان و مشتریان استخراج گردید و با پرسشنامه دوم در بین۳۱ نفر از مدیران و کارشناسانی که با خدمات نوین کار کرده اند به صورت غیر تصادفی و قضاوتی نظرخواهی گردید و پس از تحلیل نهایی با روش آزمون فریدمن و نرم افزار SPSS تعداد ۶ شاخص با در نظر گرفتن بالاترین اولویت در هر کانال از خدمات الکترونیکی شناسایی گردید و پس از تحلیل مقایسه زوجی بر اساس پرسشنامه سوم، شاخص ها اولویت بندی و رتبه بندی گردید. پرسشنامه از روایی و پایایی مطلوبی برخوردار بود و آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزارSPSS برای این پرسشنامه ۹/۰ بدست آمد. در انتها با نرم افزارQlikview شاخص های شناسایی شده در عملکرد ۳ ماهه اول سال ۱۳۹۵ پیاده سازی شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.