موانع حمایت ورزشی شرکتها (خصوصی و دولتی ) (مطالعه موردی:استان زنجان)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 موانع حمایت ورزشی شرکتها (خصوصی و دولتی ) (مطالعه موردی:استان زنجان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد موانع حمایت ورزشی شرکتها (خصوصی و دولتی ) (مطالعه موردی:استان زنجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی موانع حمایت ورزشی شرکتها (خصوصی و دولتی ) (مطالعه موردی:استان زنجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن موانع حمایت ورزشی شرکتها (خصوصی و دولتی ) (مطالعه موردی:استان زنجان) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر ، بررسی موانع حمایت ورزشی شرکتها (خصوصی و دولتی ) در استان زنجان بود. روش تحقیق توصیفی و از نوع مطالعات پیمایشی ست. جامعه آماری تحقیق حاضر ، ۱۰۶ ‏نفر از مدیران عامل، مدیران بازاریاب، مدیران مالی و یا مسئولین بخش های ورزشی ۵۳ ‏شرکت بزرگ تولیدی، خدماتی و بازرگان (خصوصی و دولتی ) استان زنجان که توانایی حمایت ورزشی را داشتند، بود. نمونه آماری برابر با جامعه آماری بود که در مجموع پرسشنامه ۸۴ ‏آزمودنی ( ۷۹ ‏درصد جامعه) در تحقیق مورد استفاده قرارگرفت. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته ای با مقیاس پنج ارزش لیکرت بود که روایی صوری و محتوایی آن را ۱۵ ‏نفر از صاحب نظران دانشگاهی و پایانی آن با روش آلفای کرونباخ ( ۰/۷۹‏)محاسبه گردید . برای روایی سازه و شناسایی عوامل از روش تحلیل عاملی اکتشافی با چرخش واریمکس استفاده گردید. برای آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون تحلیل واریانس با اندازه های تکراری همراه آزمون تعقیبی LSD، توزیع دو جمله ای و آزمون فریدمن در سطح معنی داری P 0/05 ‏استفاده ‏شد. بر اساس تحلیل عاملی ، ۲۳ ‏گویه در سه عامل (مدیریتی – تبلیغاتی ، اقتصادی – اجتماعی و ارتباطی – محیطی ) قرار گرفت . تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد هر سه مانع از دیدگاه آزمودنی ها در عدم حمایت ورزشی تاثیر معنا داری داشتند. بین سه مانع حمایت ورزشی تفاوت معنا داری وجود دارد که به ترتیب سه عامل مدیریتی – تبلیغاتی، اقتصادی – اجتماعی و ارتباطی -محیطی مهمترین موانع حمایت ورزشی شرکت ها در استان زنجان بودند. در مجموع پیشنهاد می شود برای کاهش تاثیر موانع با تعامل میان دولت، شرکت ها و باشگاه های ورزشی، تسهیلات لازم جهت تشویق شرکت ها فراهم گردد. همچنین می توان پیشنهاد کرد که عوامل تبلیغاتی نظیر انعکاس مطلوب حمایت ورزشی جهت بهبود حمایت به کار گرفته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.