رتبه بندی عوامل آمیخته ترویج در شرکتهای تولید کننده پوشاک ورزشی ایرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رتبه بندی عوامل آمیخته ترویج در شرکتهای تولید کننده پوشاک ورزشی ایرانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رتبه بندی عوامل آمیخته ترویج در شرکتهای تولید کننده پوشاک ورزشی ایرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی عوامل آمیخته ترویج در شرکتهای تولید کننده پوشاک ورزشی ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رتبه بندی عوامل آمیخته ترویج در شرکتهای تولید کننده پوشاک ورزشی ایرانی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف از اجرای این پژوهش رتبه بندی عناصر آمیخته ترویج در شرکتهای تولیدکننده پوشاک ورزشی ایرانی می-باشد. روش تحقیق آن از نوع توصیفی- پیمایشی بوده که به صورت میدانی انجام شده است. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده گردید. روایی پرسشنامه با استفاده از نظرات چند تن از اساتید و متخصصان مدیریت ورزشی سنجیده شد و پایایی آن با استفاده از روش آلفای کرونباخ (a= .89) و تحلیل عاملی اکتشافی محاسبه گردید. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه خریداران و مصرف کنندگان پوشاک ورزشی تولید شده به وسیله شرکتهای داخلی در شهر تهران بود که به دلیل نامحدود بودن جامعه با استفاده از جدول مورگان تعداد نمونه آماری ۴۰۰ نفر مشخص شد و به روش نمونه گیری در دسترس از آنها اطلاعات مورد نیاز جمع آوری گردید. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها و رتبه بندی عناصر آمیخته ترویج از آزمون فریدمن استفاده شد. یافته ها حاکی از آن است که جایگاه هریک از عناصر آمیخته ترویج در شرکتهای تولیدکننده پوشاک ورزشی در ایران از دیدگاه خریداران و مصرف کنندگان به ترتیب فروش شخصی، تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.