رابطه بین اعتبار برند با رضایتمندی مشتریان توپ های بتای اردیبل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین اعتبار برند با رضایتمندی مشتریان توپ های بتای اردیبل دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین اعتبار برند با رضایتمندی مشتریان توپ های بتای اردیبل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین اعتبار برند با رضایتمندی مشتریان توپ های بتای اردیبل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین اعتبار برند با رضایتمندی مشتریان توپ های بتای اردیبل :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه بین اعتبار برند با رضایتمندی مشتریان توپ های بتای اردبیل است. روش تحقیق از نوع توصیفی – همبستگی می باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان توپ های ورزشی بتا شهر اردبیل بود. ۳۳۷ نفر از مشتریان ورزشی بصورت داوطلبانه پرسشنامه اعتبار برند احمدیان( ۱۳۹۲) و پرسشنامه رضایتمندی دهدشتی( ۱۳۸۹) تکمیل نمودند. برای تجزیه و تحلیل داده از آزمون همبستگی اسپیرمن استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد که بین اعتبار برند و رضایتمندی مشتریان(r=0/524 ;Sig=0/000 ) رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین بین مولفه های اعتبار برند (درک فرد از تخصص برند r=0/181 ،Sig =0/01 ، قابلیت اعتمادSig=0/000،r=0/674 ، مطلوبیت r=0/302 ؛Sig=0/000) با رضایتمندی مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. با استفاده از یافته های تحقیق می توان نتیجه گرفت که وقتی درک از تخصص برند، قابلیت اعتماد و مطلوبیت افزایش یابد، رضایت مشتریان افزایش یافته و در نتیجه منجر به افزایش وفاداری مشتریان می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.