ارتباط سرمایه روانشناختی و توانمندسازی با مزیت رقابتی کارکنان فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران و ارائه مدل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارتباط سرمایه روانشناختی و توانمندسازی با مزیت رقابتی کارکنان فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران و ارائه مدل دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارتباط سرمایه روانشناختی و توانمندسازی با مزیت رقابتی کارکنان فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران و ارائه مدل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط سرمایه روانشناختی و توانمندسازی با مزیت رقابتی کارکنان فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران و ارائه مدل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارتباط سرمایه روانشناختی و توانمندسازی با مزیت رقابتی کارکنان فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران و ارائه مدل :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی ارتباط بین سرمایه روان شناختی و توانمند سازی با مزیت رقابتی در کارکنان فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران و ارائه مدل است. نمونه ای شامل ۲۱۰ نفر از کارمندان قسمت های اداری فدراسیون شنا، همچنین مربیان و پرسنل استخرهای نه دی و مجموعه ورزشی آزادی و مربیان تیم های ملی و ورزشکاران لیگ های شنا، شیرجه و واترپلو که بصورت رسمی، پیمانی و قراردادی با فدراسیون همکاری می کنند؛ انتخاب شدند. بمنظور گردآوری اطلاعات از پرسشنامه های توانمندسازی(اسپرتیزر ،۱۹۹۵)[۱] ، سرمایه روان شناختی و مزیت رقابتی (حسینی،۱۳۹۰ )استفاده شد. جهت تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه از آمار توصیفی ، فراوانی ،درصد فراوانی و انحراف از معیار استفاده شد و همچنین آمار استنباط شامل همبستگی پیرسون ، آزمون فریدمن ، تحلیل عاملی تاییدی ، روش مدلسازی معادلات ساختاری لیزرل و SPSS استفاده شده است.نتایج بدست آمده نشان داد سرمایه روان شناختی و توانمندسازی با مزیت رقابتی کارکنان فدراسیون شنا ارتباط معناداری دارد و از بین مولفه های سرمایه روان شناختی (خودکارآمدی ،امیدواری ، تاب آوری و خوش بینی ) همگی دارای ارتباط معنا دار با مزیت رقابتی هستند ولی مولفه های موثر بودن و احساس شایستگی با مزیت رقابتی ارتباط معنا داری ندارد.با توجه به نتایج این تحقیق ، محقق رواج مثبت اندیشی بین کارکنان به وسیله مدیران ، توجه به نیازهای فردی کارکنان در حوزه شغلی توسط مدیران و ایجاد پیوند عاطفی بین کارکنان و سازمان جهت افزایش توانمند سازی را پیشنهاد میکند و مدل ساختاری ارائه میدهد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.