تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ی پنجم دبستان از لحاظ میزان ترغیب فراگیر به تفکر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ی پنجم دبستان از لحاظ میزان ترغیب فراگیر به تفکر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ی پنجم دبستان از لحاظ میزان ترغیب فراگیر به تفکر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ی پنجم دبستان از لحاظ میزان ترغیب فراگیر به تفکر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ی پنجم دبستان از لحاظ میزان ترغیب فراگیر به تفکر :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ی پنجم دبستان از لحاظ میزان ترغیب فراگیران بهتفکر انجام شده است. جامعه ی آماری مشتمل بر کل کتاب مطالعات اجتماعی پایه ی پنجم دبستان می باشد که با هدف افزایشدقت و اعتماد به نتایج حاصل، پژوهشگران اقدام به نمونه گیری کردند. به منظور نظام مند شدن فرآیند نمونه گیری ابتداپژوهشگران کل کتاب را به سه بخش متن، تصویر و پرسش تقسیم کردند و در مرحله ی بعد تنها به بررسی بخش پرسش هایفصول ۱ و ۲ اکتفا نمودند. برای انجام مطالعه از مراحل تحلیل محتوای ویلیام رومی استفاده گردید . ابزار گردآوری داده هاچک لیستی پژوهشگر ساخته بوده است. روایی ابزار به تأیید ۵ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و ۵ نفر از معلمانباتجربه ی پایه ی پنجم دبستان رسید. به منظور برآورد پایایی ابزار از تکنیک اجرای مجدد استفاده شد و نتیجه ی حاصل حاکیاز وجود ۸۹% همبستگی بوده است. با عنایت به این که محتوایی مناسب است که ضریب درگیری آن بین ۰/۴ و ۱/۵ باشد، به جزدرس ۲ که ضریب درگیری آن ۶/۵ می باشد، تمام دروس بررسی از محتوای مناسبی برخوردارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.