بررسی رابطه ۵ عامل بزرگ شخصیتی (NEO) با موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه ۵ عامل بزرگ شخصیتی (NEO) با موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه ۵ عامل بزرگ شخصیتی (NEO) با موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ۵ عامل بزرگ شخصیتی (NEO) با موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه ۵ عامل بزرگ شخصیتی (NEO) با موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر تحت عنوان «بررسی رابطه بین ۵ عامل بزرگ شخصیتی نئو با موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز در سال ۹۰» انجام گرفته است. این پژوهش از نوع پژوهش های همبستگی است. که در دسته تحقیقات توصیفی و غیرآزمایشی قرار می گیرد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانشجویان کارشناسی دانشکده علوم انسانی دانشگاه پیام نو واحد اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۱-۱۳۹۰ می باشد. در این پژوهش تعداد ۱۰۰ نفر آزمونی به صورت نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب و مورد آزمون قرار گرفته وجهت جمع آوری داده ها از «پرسشنامه شخصیتی نئو استفاده شده است. هدف تحقیق حاضر تعیین رابطه ی بین پنج عامل شخصیتی با موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز می باشد. جهت تجزیه تحلیل داده ها از روش آمار توصیفی از قبیل فراوانی ، درصد فراوانی ، میانگین ، انحراف معیار استفاده گردیده است همچنین از آمار استنباطی (ضریب همبستگی ، پیرسون) استفاده به عمل آمده است. نتایجنشان داده است که بین برونگرایی و موفقیت تحصیلی رابطه معنی داری وجود دارد اما بین چهار عاملدیگر شخصیتی (روان رنجوری، انعطاف پذیری، دلپذیربودن، با وجدان بودن) رابطه معنی داری با موفقیتتحصیلی یافت نشده است. همچنین بین بین عوامل شخصیتی نئو رابطه معناداری دیده نشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده شده است. ضمناً سطح معناداری در این تحقیق =۰/۰۵ تعیین شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.