تعیین ضریب همسنگ سواری وسایل نقلیه سنگین با استفاده از نمودار های چگالی- نرخ جریان درآزادراه های کشور (مطالعه موردی: آزادراه تهران- کرج)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین ضریب همسنگ سواری وسایل نقلیه سنگین با استفاده از نمودار های چگالی- نرخ جریان درآزادراه های کشور (مطالعه موردی: آزادراه تهران- کرج) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین ضریب همسنگ سواری وسایل نقلیه سنگین با استفاده از نمودار های چگالی- نرخ جریان درآزادراه های کشور (مطالعه موردی: آزادراه تهران- کرج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین ضریب همسنگ سواری وسایل نقلیه سنگین با استفاده از نمودار های چگالی- نرخ جریان درآزادراه های کشور (مطالعه موردی: آزادراه تهران- کرج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین ضریب همسنگ سواری وسایل نقلیه سنگین با استفاده از نمودار های چگالی- نرخ جریان درآزادراه های کشور (مطالعه موردی: آزادراه تهران- کرج) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

حضور وسایل نقلیه سنگین عامل ایجاد تغییرات جدی در ظرفیت و سطح سرویس راه ها است. به منظور اعمال تأثیر این قبیل وسایل نقلیه از مفهوم همسنگ سواری استفاده می شود. خصوصیات فیزیکی و عملکردی وسایل نقلیهسنگین، ویژگی های هندسی و ترافیکی مسیر و ویژگی های رفتاری رانندگان از عوامل اصلی موثر در میزان ضریب همسنگ سواری می باشند. هدف از این تحقیق، تعیین ضرایب همسنگ سواری وسایل نقلیه سنگین در آزادراه هایایران با استفاده از نمودارهای چگالی- نرخ جریان (داده های درست نمود) بوده است. در ترسیم این نمودارها، با انجام مطالعات میدانی، داده های مربوط به پارامتر های درشت نمود(چگالی و نرخ جریان) برداشت شده و مدل سازیریاضی جهت تعیین بهترین مدل، انجام شده است. در نهایت ضرایب وسایل نقلیه سنگین در مقطع پایه آزادراهی و در شیب طولی کمتر از ۲ درصد برای نسبت وسایل نقلیه سنگین ۳ الی ۱۰ و بیشتر از ۱۰ درصد معادل ۲ و ۱/۷ تعیین شده است. مقادیر تخمین زده شده در این مطالعه بیشتر از مقادیر پیشنهادی دستورالعمل ظرفیت راه (مبنای مطالعات ترافیکی در ایران) است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.