تحلیل کشسانی تقاضای اتوبوس تندرو شهر تهران با تغییر ساختار کرایه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل کشسانی تقاضای اتوبوس تندرو شهر تهران با تغییر ساختار کرایه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل کشسانی تقاضای اتوبوس تندرو شهر تهران با تغییر ساختار کرایه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل کشسانی تقاضای اتوبوس تندرو شهر تهران با تغییر ساختار کرایه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل کشسانی تقاضای اتوبوس تندرو شهر تهران با تغییر ساختار کرایه :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
توسعه خطوط و افزایش کیفیت سرویسدهی حمل و نقل همگانی از راهکارهای افزایش سهم حمل و نقل همگانی است. این توسعه نیازمند سرمایهگذاری است که بخشی از آن توسط کرایه دریافتی از کاربران تأمین میشود.افزایش کرایه به طور مستقیم ممکن است موجب کاهش استفاده از حمل و نقل همگانی گردد. یک روش تغییر ساختار کرایه و سپس افزایش کرایه میباشد. یکی از نگرانیهای گردانندههای حمل و نقل نحوه اثرگذاری تغییرساختار کرایه بر رفتار سفر کاربران میباشد. در این پژوهش، تأثیر دو ساختار کرایه مسافت مبنا و زمان مبنا بر رفتار کاربران اتوبوس تندرو خط ۷ تهران سنجیده شده است و پس از آن کشش تغییر ساختار کرایه برای اتوبوس تندرو محاسبه شده است. سیاستهای مورد نظر تحت قالب تکنیک رجحان بیان شده از ۳۰۰ نفر از کاربران حمل و نقل عمومی پرسیده شده است. مدلسازی با استفاده از لوجیت آشیانهای نشان میدهد که تغییر ساختار کرایه به مسافت مبنا احتمال انتخاب گزینه تغییر وسیله را به میزان۰/۶۳درصد کاهش مییابد. افزایش کرایه در ساعات اوج برای کاربرانی که در اوج سفر میکنند احتمال انتخاب گزینه تغییر ساعت سفر را۰/۳۶درصد افزایش میدهد. اعمال این دو سیاست به طور همزمان احتمال اینکه فرد در سفر خود تغییری ندهد ۰/۱ درصد افزایش می یابد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.