تحلیل اثر تعداد فضای توقف در ایستگاه بر ظرفیت خط ویژه اتوبوس مطالعه موردی : سامانه دو اتوبوس های تندرو شهر تهران


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل اثر تعداد فضای توقف در ایستگاه بر ظرفیت خط ویژه اتوبوس مطالعه موردی : سامانه دو اتوبوس های تندرو شهر تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل اثر تعداد فضای توقف در ایستگاه بر ظرفیت خط ویژه اتوبوس مطالعه موردی : سامانه دو اتوبوس های تندرو شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اثر تعداد فضای توقف در ایستگاه بر ظرفیت خط ویژه اتوبوس مطالعه موردی : سامانه دو اتوبوس های تندرو شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل اثر تعداد فضای توقف در ایستگاه بر ظرفیت خط ویژه اتوبوس مطالعه موردی : سامانه دو اتوبوس های تندرو شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در کشور مسئله تعیین ظرفیت خطوط اتوبوسرانی کمتر مورد توجه قرار گرفته است و بنابراین تصویری روشن ازسطح عملکرد سیستم اتوبوسرانی در دست نمی باشد. امروزه با وجود آنکه در کشورهای توسعه یافته مطالعاتی اینچنین صورت گرفته و مبنای تحلیل عملکرد در داخل کشور، مطالعات مذکور می باشد، نیاز است تا در کشورهای در حال توسعه روش ها و مدل های ارائه شده مورد بازبینی قرار گرفته و مطابق با شرایط همان کشورها کالیبره شود. باتوجه به آنکه تعداد فضای توقف (پهلوگاه های) درون یک ایستگاه و نحوه طراحی آنها تاثیر مستقیم بر ظرفیت خط اتوبوسرانی دارد، در این پژوهش اقدام به آمارگیری میدانی از خط دو سامانه اتوبوس های تندرو شهر تهران شده است و با استفاده از نرم افزارAIMSUN v. 6 خط مورد مطالعه شبیه سازی و حساسیات تعداد فضای توقف ایستگاه بر ظرفیت خط بررسی گردیده است. در نهایت نتایج این مطالعات با مطالعات مشابه مورد مقا یسه قرار گرفته و نشان داده است که مقادیر بدست آمده برای ضریب عملکردی فضای توقف برای فضای توقف دوم و سوم ، کمتر ازمقادیر ارائه شده در گزارش های مشابه بوده، حال آنکه ضرائب عملکردی فضای توقف چهارم و پنجم بیشتر از نتایج مطالعات مشابه برآورد شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.