ارائه مدل تطبیقی پیشبینی تعداد تصادفات خیابانهای جمع و پخش کننده شهری (مطالعه موردی شهر یزد)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل تطبیقی پیشبینی تعداد تصادفات خیابانهای جمع و پخش کننده شهری (مطالعه موردی شهر یزد) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل تطبیقی پیشبینی تعداد تصادفات خیابانهای جمع و پخش کننده شهری (مطالعه موردی شهر یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل تطبیقی پیشبینی تعداد تصادفات خیابانهای جمع و پخش کننده شهری (مطالعه موردی شهر یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل تطبیقی پیشبینی تعداد تصادفات خیابانهای جمع و پخش کننده شهری (مطالعه موردی شهر یزد) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

از جمله روشهای بالقوه به منظور کاهش تعداد و شدت تصادفات درونشهری ، بکارگ یری مدل های آمار ی به منظور پیشبینی آنها، تعیین عوامل مهم تاثیرگذار در وقوع آنها و سعی در پیشگیری از وقوع آنها با بکارگ یریسیاستهای موثر شناسائی شده از طریق این مدلها میباشد. هدف از تحقیق حاضر ارائه یک مدل تطبیقی مناسب به منظور پیشبینی تعداد تصادفات جرحی-فوتی بوقوع پیوسته در معابر جمع و پخش کننده شهری با مطالعه موردیشهر یزد میباشد. در این راستا، ابتدا تعدادی از معابر حادثهخیر با درجه عملکردی جمع و پخش کننده انتخاب شدند. سپس متغیرهای مهم معابر فوق مورد برداشت قرار گرفتند . در ادامه مدل مناسب از م ی ان مدل هایرگرسیونی رایج شامل مدل پواسون، دوجملهای منفی، پواسون منقطع صفر، دوجملهای منفی منقطع صفر، پواسون با رشد صفر و دوجملهای منفی با رشد صفر با در نظر گرفتن معیار حداقل ریشه میانگین مربعات خطاها انتخابشد. نتایج این تحقیق بیانگر برتری نسبی مدل رگرسیون پواسون با رشد صفر در مقایسه با سا یر مدل ها برای شرایط مورد بررسی بود. همچنین نتایج نشان داد، میزان تراکم کاربر یهای مسکون ی و تجار ی در طول مس یر، وضعیت علائم عمودی و افقی در طول مسیر، سرعت خودروها و تعداد خروج خودروها از پارکها ی حاش یه ای بیشترین تاثیر را در وقع تصادفات داشتهاند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.