جایگاه و نقش مدیریتی زنان کارآفرین دررشداقتصادی وتوسعه مدیریت جهادی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه و نقش مدیریتی زنان کارآفرین دررشداقتصادی وتوسعه مدیریت جهادی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه و نقش مدیریتی زنان کارآفرین دررشداقتصادی وتوسعه مدیریت جهادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه و نقش مدیریتی زنان کارآفرین دررشداقتصادی وتوسعه مدیریت جهادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه و نقش مدیریتی زنان کارآفرین دررشداقتصادی وتوسعه مدیریت جهادی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

یکی از شاخصهای مهم جهت سنجش درجه توسعه یافتگی یک کشور میزان مشارکت زنان در تصمیم گیری های کلان کشور وهمچنین حضور آنان در پست های مدیریتی است. مدیریت زنان و همچنین زنان کارآفرین در سطح جهانی مورد توجه می باشد.کارآفرینی به عنوان یک راهکار اثر بخش برای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها به شمار می رود و اساس توسعه پایدار تلقی می شود یکی ازراه های بالا بردن رشد اقتصادی وتوسعه مدیریت جهادی درکشور استفاده از ظرفیتهای موجود در فرایند کارآفرینی خصوصا توسعه وگسترش آن است ؟ مدیریت جهادی متأثر از فرهنگ جهادی می باشد هدف مدیریت جهادی، آموزش ساختاریودرست کارآفرینی با استفاده از منابع موجود درکشور است. کشور ما دارای زنان تحصیلکرده و جوان است که این امر سرمایه ای ارزنده در اختیار برنامه ریزان کشور قرار داده است. کارآفرینی زنان، بخصوص زنانی که توانسته اند با تحصیلات عالیه به مدارجی از آگاهی و تخصص دست یابند برای جامعه در حال توسعه ای چون جامعه ما، بسیار مهم می باشد؟ با بکار گرفتن این نیروهای کارآزموده در رفع مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی گام برداشته و روند رشد اقتصادی را بهبود بخشیده و توسعه مدیریت جهادی میسر می شود. جهت تحقق این اهداف، توجه ویژه به زنان و وظایفی همچون خودباوری، دین باوری، الگوسازی بومی، خلاقیت و نوآوری، اولویت به استفاده از کالای ایرانی، فرهنگ سازی و ولایت محوری مورد توجه می باشد. بنابراین در این مقاله، به نقش مدیریتی زنان کارآفرین در رشد اقتصادی و توسعه مدیریت جهادی پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.