طرح(کارآفرینی) طرح توجیهی کارخانه تولید پوشاک کودکان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طرح(کارآفرینی) طرح توجیهی کارخانه تولید پوشاک کودکان دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طرح(کارآفرینی) طرح توجیهی کارخانه تولید پوشاک کودکان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح(کارآفرینی) طرح توجیهی کارخانه تولید پوشاک کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طرح(کارآفرینی) طرح توجیهی کارخانه تولید پوشاک کودکان :
بخش اولیه (نمای ذهنی):
بیان آرمان های کسب و کار:
هدف: تولید پوشاک بچه گانه مانند بلوز، شلوار، کاپشن، و غیره از الیاف طبیعی و بهداشتی که بر اساس فصول مختلف سال نوع پوشاک نیز تغییر می کند.
بیان ماموریت کسب و کار:
این کارخانه با استفاده از ماشین آلات مدرین نساجی و خیاطی و به توصیه صنعت مربوطه طراحی و اجرا شد که اهداف عالی آن رسیدن به کیفیت بالا با هزینه کم و رقابت با اجناس خارجیست.
برنامه های مدیریتی و سازماندهی
معرفی شرکاء و سهامداران:
نام و نام خانوادگی میزان آورده درصد سهم آدرس و شماره تلفن
۱- محمد الله وردی زاده ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۵ ۲۰ % جامی جنوبی شیروان
۲- رضا نوراللهی ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۲ ۱۰% خ فلسطین کوچه اول پ ۲۹
۳- مریم ساعدی ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۲ ۱۰% شهرک آزادگان رجائی ۸ شیروان
۴- کلیه کارکنان ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱۵ ۶۰% به صورت وام از بانک تجارت شیروان
حجم کل آورده شرکاء ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۲۵ ریال
معرفی تیم مدیریت
نام و نام خانوادگی سمت تحصیلات تجربه آدرس و شماره تلفن
۱- مریم ساعدی مدیر تولید فوق دیپلم مربی کودک –
۲- رضا نوراللهی مدیرروابط صنعتی مهندسی صنایع ۵ سال
۳- محمد الله وردی زاده مدیرعامل مهندسی صنایع نساجی ۱۰ سال
۴- محمد نوری مدیر بازاریابی مدیریت بازرگانی ۵ سال
۵- مسعود جعفرزاده مدیرعملیاتی مدیریت بازرگانی ۷ سال
۶- اسماء محمودی مدیر حفظ و نگهداری کارشناس الیاف ۳ سال
۷-
معرفی تیم مشاوره
نام و نام خانوادگی سمت تحصیلات تجربه آدرس و شماره تلفن
۱- علی حصاری وکیل قضایی پایه ۱ دادگستری ۱۵ سال
۲- سعید صبری امور اداری ارشد حسابداری ۵ سال
۳- اکرم رحیمی نظارت کارشناس طراحی ۳ سال
مزیت های رقابتی مدیریتی
این طرح نسبت به کارخانه جات رقبا به دلیل تخصصی شدن و علمی کارها و استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مواد کاملاً بهداشتی و خوب با راندمان کیفی بالایی مواجه است و یک کارخانه مدرین و ماشینی محسوب می شود.
نمودار سازمانی
توصیف کسب و کار
معرفی کسب و کار
با تولید پوشاک کودکان هم خانواده ها نسبت به خرید کالاهای با کیفیت ایرانی راقبتر می شوند و هم هزینه پوشاک کاسته و هم چنین هزینه گمرکی واردات چنین پوشاکی کاسته می شود و اشتغال زایی برای ۷۵۰ نفر.
معرفی محصول یا خدمت
این کارخانه تولیدی است که مواد اولیه و کالاهایی را خریداری و آن ها را تغییر شکل می دهد و به کالای پوشاک تبدیل می کند و سپس به فروش می رساند.
تحلیل صنعت
این صنعت به دلیل آنکه پوشاک یکی از نیازهای ضروری مردم است جزءِ پر اهمیت ترین صنعت در کشور محسوب می شود که خود بیانگر فرهنگ مردم ایران است.
نقاط ضعف اساسی
۱- تبلیغات مداوم بر استفاده از البسه خارجی
۲- ارزان خواستن پوشاک بدون در نظر گرفتن کیفیت آن
۳- حمایت نکردن دولت در اجرای کم وارد کردن پوشاک خارجی
۴- کم اعتمادی مردم به اجناس داخلی
نقاط قوت اساسی
۱- به دلیل کیفیت اجناس نوعی رقابت داخلی به همراه دارد که خود سطح کیفی اجناس داخلی را به دنبال دارد.
۲- استفاده از طرح های ایرانی و مورد نظر فرهنگ ایران
۳- استفاده از مواد اولیه کاملاً طبیعی و بهداشتی
۴- ارتقاء صنعت تولید پوشاک در کشور چه کمی و چه کیفی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.