بررسی رابطه بین کیفیت تعامل و قابلیت دسترسی خدمات الکترونیکی بانکی با رضایتمندی مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین کیفیت تعامل و قابلیت دسترسی خدمات الکترونیکی بانکی با رضایتمندی مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین کیفیت تعامل و قابلیت دسترسی خدمات الکترونیکی بانکی با رضایتمندی مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین کیفیت تعامل و قابلیت دسترسی خدمات الکترونیکی بانکی با رضایتمندی مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین کیفیت تعامل و قابلیت دسترسی خدمات الکترونیکی بانکی با رضایتمندی مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی رابطه بین کیفیت تعامل و قابلیت دسترسی خدمات الکترونیکی بانکی با رضایتمندی مشتریان شعب بانک سینا شهر اهوازمیباشد. روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی و همبستگی است. آزمودنیها شامل ۱۵۰۰ نفر از مشتریان بانک می باشند که با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده تعداد ۳۸۴نفر از مشتریان به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند. ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته بود.که روایی آنها توسط اساتید مورد تایید قرار گرفت وپایایی آنها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید.برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های تحلیل رگرسیون خطی و همبستگی پیرسون استفاده شد. یافتهها نشان داد که همبستگی میان کیفیت تعامل و قابلیت دسترسی خدمات الکترونیکی بانکی با رضایتمندی مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز،دارای همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.