ارائه مدلی برای ارزیابی شایستگی مدرسان موسسات آموزش عالی مورد مطالعه موسسات برگزار کننده دوره های MBA و DBA
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه مدلی برای ارزیابی شایستگی مدرسان موسسات آموزش عالی مورد مطالعه موسسات برگزار کننده دوره های MBA و DBA دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه مدلی برای ارزیابی شایستگی مدرسان موسسات آموزش عالی مورد مطالعه موسسات برگزار کننده دوره های MBA و DBA کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی برای ارزیابی شایستگی مدرسان موسسات آموزش عالی مورد مطالعه موسسات برگزار کننده دوره های MBA و DBA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه مدلی برای ارزیابی شایستگی مدرسان موسسات آموزش عالی مورد مطالعه موسسات برگزار کننده دوره های MBA و DBA :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
ارزشیابی مستمر از نحوه عملکرد اساتید می تواند در شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهبود کیفیت تدریس موثر باشد. هدف کلی این مطالعه، تدوین الگوی مناسب ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید است. جامعه آماری مورد مطالعه را دانشجویان و اساتید موسسه آموزش عالی آزاد بهار تشکیل دادند. روش انجام تحقیق در پژوهش حاضر، پژوهش ترکیبی ( Method Mixed( بود. ابزار گرداوری داده ها مصاحبه و پرسشنامه محقق ساخته بود این پرسشنامه که در بین ۱۲۰ نفر از دانشجویان و مدرسان توزیع شد دارای سه طبقه اصلی در معیارهای شایستگی و شامل ۳۲ سوال بود که پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ محاسبه شد(بالاتر از ۸۰/۰ .(برای تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه از آمار استنباطی (تحلیل عاملی تائیدی و مدل معادلات ساختاری با تعیین شاخص Value-T (و نرم افزار Lisrel استفاده شده است. با توجه به نتایج به دست آمده از پژوهش حاضر مهمترین ویژگی در ارزیابی شایستگی های مدرسان موسسه آموزش عالی بهار به ترتیب عبارتند از: ارزیابی علمی و درست، مدیریت کلاس، اطلاع از اوضاع سیاسی و اجتماعی، توجه به علائق و نظر دانشجویان، سابقه تدریس استاد، تواضع و فروتنی استاد، برانگیختن فراگیران به ایجاد اشتغال و کارافرینی، صمیمیی و مودب بودن استاد، تعهد کاری و حرفه ای، حضور به موقع در کلاس، داشتن طرح درس و بیان اهداف، عدم سوگیری و عدم تحقیر دانشجویان، آمادگی قبلی برای تدریس و… در آخر حضور و غیاب دانشجویان می باشد. در نهایت با توجه به یافته ها الگوی ارزیابی اساتید طراحی شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.