تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان بررسی موردی بانک انصار شعب استان قزوین


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان بررسی موردی بانک انصار شعب استان قزوین دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان بررسی موردی بانک انصار شعب استان قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان بررسی موردی بانک انصار شعب استان قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان بررسی موردی بانک انصار شعب استان قزوین :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

مشتریان دلیل وجودی هر سازمانی هستند و در بانکداری اهمیت مشتری و منابع مالی او بیشتر از هر موضوع دیگری است؛ همچنین بدون وجود مشتری ارائه خدمات مفهومی ندارد. بنابراین سازمان ها به مشتریان وابسته اند و باید نیازهای فعلی و آتی آنها را تأمین کند تا بتوانند در فضای رقابتی موجود بین سازمان ها باقی بمانند. لذا هدف این تحقیق سنجش تأثیر کیفیت خدمات بر عملکرد مالی شعب بانک انصار در استان قزوین می باشد. در این سنجش متغیر رضایت مشتری نیز به عنوان متغیر میانجی درنظر گرفته شده است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی پیمایشی است. از دو جامعه مدیران و روسای شعب و مشتریان، جامعه تحقیق شکل می گیرد و برای نمونه گیری از مدیران سرشماری، و برای مشتریان با روش سیستماتیک صورت پذیرفته است. نتایج تحقیق نشان داد که متغیر کیفیت خدمات بررضایت مشتری و عملکرد مالی تأثیر می گذارد و همچنین رضایت مشتری نیز بر عملکرد مالی تأثیرگذار است. لذا لازم است مدیران و روسای شعب با پاسخگویی بهتر و ارائه کیفیت مطلوبتر خدمات بانکی برای افزایش و بهبود عملکرد مالی شعبه خود اقدام نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.