بررسی عوامل مؤثر بر مقبولیت و استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل مؤثر بر مقبولیت و استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر مقبولیت و استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر مقبولیت و استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر مقبولیت و استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی :
تعداد صفحات :۵
چکیده مقاله:
امروزه به دلیل پیشرفت های فناوری، کسب و کارها دگرگون شده و به سمت الکترونیکی شدن پیش می رود. تجارت الکترونیکی و کسب و کار الکترونیکی یکی از مشهورترین تمایلات در اقتصاد دیجیتالی است. در بازار اینترنتی نسبت به بازار سنتی این چالش وجود دارد که سازمان تجاری با رقبای بیشتری مواجه است و وفاداری مشتریان کمتر است. لذا در تجارت الکترونیکی، جذب، کسب اعتماد، رضایت و حفظ مشتریان برای سازمانی تجاری مسئله ای مهم ودشوار است. در این پژوهش به بررسی رابطه میان استفاده از تجارت الکترونیکی و متغیرهای مهمی چون رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری پرداخته می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.