اصلاح ساختار مدیریتی و تشکیلاتی در شهرداری ۱- اجرای نظام مشارکتی (مدیریت مشارکتی) ۲-تدوین و اجرای بودجه سالیانه با کمک نظام مشارکتی)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اصلاح ساختار مدیریتی و تشکیلاتی در شهرداری ۱- اجرای نظام مشارکتی (مدیریت مشارکتی) ۲-تدوین و اجرای بودجه سالیانه با کمک نظام مشارکتی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اصلاح ساختار مدیریتی و تشکیلاتی در شهرداری ۱- اجرای نظام مشارکتی (مدیریت مشارکتی) ۲-تدوین و اجرای بودجه سالیانه با کمک نظام مشارکتی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اصلاح ساختار مدیریتی و تشکیلاتی در شهرداری ۱- اجرای نظام مشارکتی (مدیریت مشارکتی) ۲-تدوین و اجرای بودجه سالیانه با کمک نظام مشارکتی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اصلاح ساختار مدیریتی و تشکیلاتی در شهرداری ۱- اجرای نظام مشارکتی (مدیریت مشارکتی) ۲-تدوین و اجرای بودجه سالیانه با کمک نظام مشارکتی) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

برای اجرای نظام مشارکتی در هر سیستمی ابتدا باید خود آن مجموعه را کاملاً تحلیل کرد و در شناخت اولیه به توانمندیها و ضعف های آن پی برد. هر چقدر شناخت از یک چارت دقیق و کامل باشد، بررسی و اصلاح ساختار و حتی تعمیم آن به راحتی قابل اجرا خواهد بود. فرض می دانیم که اساتید امر در هنگام مطالعه، از چارت های تشکیلاتی که با توجه به رتبه شهرها تدوین شده است و نوع چایگاه ها و عناوین شغلی، اعم از مدیران وپرسنل که به صورت استخدام کارمندی، کارگری، تأمین اجتماعی، پیمانی، قراردادی، روزمزدی، پیمانکاری و … را شناخت هایی داشته و همچنین در رابطه با مفهوم مدیریت مشارکتی که از توضیح و شرح این دو مقوله در این چند صفحه خودداری شده، آشنا می باشند. لذا امید است که با دانش فراوان خویش معایب و نواقص این چند سطر مقال را یادآوری نمایند تا از تجربیات آن سروران گرامی بهره برده باشیم. امکان دارد گفته شود کهاجرای مدیریت مشارکتی در شهرداری ها چه لزومی دارد؟ که در پاسخ باید گفت: چون شهرداری، سازمانی است که بیشترین روابط عمومی با مردم را در فعالیت های اجتماعی و شهری داشته و ضرورت ارتباط بیش از حد با دارات و سازمان های دیگر تلفیقی از کار او می باشد. خواه و ناخواه باید دارای انسجام قوی در تشکیلات اداری و مالی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.