بررسی اثرات زوایای پیوندی گرافت بر روی نوسانات زمانی تنش برشی در بای – پس های آئورت ـ کرونری و کرونری ـ کرونری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات زوایای پیوندی گرافت بر روی نوسانات زمانی تنش برشی در بای – پس های آئورت ـ کرونری و کرونری ـ کرونری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات زوایای پیوندی گرافت بر روی نوسانات زمانی تنش برشی در بای – پس های آئورت ـ کرونری و کرونری ـ کرونری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات زوایای پیوندی گرافت بر روی نوسانات زمانی تنش برشی در بای – پس های آئورت ـ کرونری و کرونری ـ کرونری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات زوایای پیوندی گرافت بر روی نوسانات زمانی تنش برشی در بای – پس های آئورت ـ کرونری و کرونری ـ کرونری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این تحقیق تئوریکی اثرات زوایای مختلف پیوندی بر روی جریان خون بویژه بر روی نوسانات زمانی مقادیر تنش برشی وارده بر نواحی مستعد گرفتگی از جملهheel ، toe و چند نقطه بستر رگ کرونری LAD مقابل نواحی انشعاب و همچنین پاییندست آنها در بایپسهای آئورت- کرونری و کرونری- کرونری باهم مقایسه شدند. در طول این تحقیق جریان خون، پالسی و سه بعدی و آرام در نظر گرفته شد. همچنین خون بصورت یک سیال نیوتنی و هموژن فرض گردید بعلاوه اینکه جدارههای عروق کرونری و گرافت هم صلب در نظر گرفته شدند و ۳۰ و ° ۴۰ درجه و درصد گرفتگی ۷۵ درصد، در نهایت جریان خون در بایپسهای آئورت- کرونری و کرونری- کرونری به ازای زوایای پیوندی ° ۲۰ شبیه سازی شد که از جمله نتایج مهم این تحقیق میتوان به این موارد اشاره نمود: بالا بودن پتانسیل Fluent درصد با استفاده از نرم افزار گرفتگی در ناحیه انشعاب بالایی در بایپس کرونری-کرونری به علت پایین بودن مقدار تنش برشی وارده بر بستر وheel در مقایسه با ناحیه
انشعاب پایینی و همچنین در مقایسه با بایپس آئورت- کرونری، بعلاوه بالا بودن پتانسیل گرفتگی ناحیه انشعاب پایینی در مقایسه با بای- پس آئورت-کرونری، عدم تاثیر تغییرات زاویه پیوندی بر روی مقادیر تنشبرشی وارده برheel بالایی و پایینی در بایپس کرونری- کرونری و محدود بودن طولی از بستر کرونری که تحت تاثیر تغییرات زاویه پیوندی قرار دارد ( در بایپس آئورت-کرونری به اندازهd از toe 1 به سمت پاییندست ناحیه انشعاب و در بایپس کرونری- کرونری هم به اندازهd از toe 1 پایینی به سمت پاییندست ناحیه انشعاب پایینی و در نهایت استفاده از زاویه پیوندی کمتر از ° ۳۰ پیشنهاد این کار تحقیقاتی میباشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.