بررسی اثر مکنده های سطح فوقانی بال بر روی رفتار شوک در M? ? 0.8 به کمک شبیه سازی عددی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثر مکنده های سطح فوقانی بال بر روی رفتار شوک در M? ? 0.8 به کمک شبیه سازی عددی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثر مکنده های سطح فوقانی بال بر روی رفتار شوک در M? ? 0.8 به کمک شبیه سازی عددی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر مکنده های سطح فوقانی بال بر روی رفتار شوک در M? ? 0.8 به کمک شبیه سازی عددی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثر مکنده های سطح فوقانی بال بر روی رفتار شوک در M? ? 0.8 به کمک شبیه سازی عددی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
در این مقاله به اثر مکنده های سطح فوقانی ایرفویل بر موقعیت شوک و ضرایب برا و پسا (CL و CD) در جریان های گذر صوتی به کمک حل عددی پرداخته شده است. مدل دو بعدی مورد بررسی، یکی از معروف ترین ایرفویل ها (NACA0012) بوده که امکان مقایسه نتایج CL و CD آن وجود داشته باشد. در شبیه سازی های انجام شده، اثر مکنده های سطح فوقانی و موقعیت آنها، برای زوایای حمله ی مختلف (از ۰ تا ۱۵ درجه) بررسی شده است. همچنین اثر مکنده ها در از میان برداشتن نقطه واماندگی (Stall) ایرفویل در مقایسه با حالت بدون مکنده در سرعت های گذر صوتی بررسی گردیده است. نتایج نشان می دهد استفاده از مکنده های جریان در سطح فوقانی بال، در زوایای حمله ۰ تا ۱۲ درجه، بطور متوسط ۳۴% ضریب برا را افزایش می دهد. همچنین در زوایای بالاتر از ۱۲ درجه به دلیل عقب افتادن پدیده واماندگی، وجود مکنده ها ضریب برا را تا ۵۰% افزایش می دهند. همچنین استفاده از مکنده ها، ضریب CD را تا ۱۷% کاهش می دهند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.