بررسی پدیده لغزش در سیستم های ترکشن ریلی و ارائه یک روش کنترلی جدید – نام محور مقاله: فناوری های نوین درناوگان باری و مسافری (شهری ،حومه ای ، بین شهری)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی پدیده لغزش در سیستم های ترکشن ریلی و ارائه یک روش کنترلی جدید – نام محور مقاله: فناوری های نوین درناوگان باری و مسافری (شهری ،حومه ای ، بین شهری) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی پدیده لغزش در سیستم های ترکشن ریلی و ارائه یک روش کنترلی جدید – نام محور مقاله: فناوری های نوین درناوگان باری و مسافری (شهری ،حومه ای ، بین شهری) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی پدیده لغزش در سیستم های ترکشن ریلی و ارائه یک روش کنترلی جدید – نام محور مقاله: فناوری های نوین درناوگان باری و مسافری (شهری ،حومه ای ، بین شهری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی پدیده لغزش در سیستم های ترکشن ریلی و ارائه یک روش کنترلی جدید – نام محور مقاله: فناوری های نوین درناوگان باری و مسافری (شهری ،حومه ای ، بین شهری) :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
یکی از مهمترین مسائل در کنترل سیستم های ریلی، پدیده لغزش چرخ و ریل است. برای کنترل لغزش تاکنون راهکارهای گوناگونی ارائه شده است. در این میان شکل خاص منحنی نیروی کشش بر حسب سرعت لغزش استفاده از شیب آن را در سیستم های کنترل مطلوب ساخته است. در این مقاله ابتدا برخی مسائل که در کنترل سیستم های کشش ریلی وجود دارند توضیح داده شده و سپس به معرفی دو نوع سیستم کنترلی پرداخته می شود. در نهایت یک سیستم کنترلی جدید برای کنترل سیستم های کشش ریلی پیشنهاد می گردد. سیستم پیشنهادی بر اساس تخمین منحنی کشش و کنترل همزمان سرعت و شتاب چرخ عمل می کند. کارایی روش پیشنهادی در کنترل یک سیستم ریلی نمونه توسط شبیه سازی نشان داده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.