استخراج هندسه تماس بین چرخ و ریل با استفاده از شبکه های عصبی – محور مقاله: طراحی و ساخت ناوگان بومی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استخراج هندسه تماس بین چرخ و ریل با استفاده از شبکه های عصبی – محور مقاله: طراحی و ساخت ناوگان بومی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استخراج هندسه تماس بین چرخ و ریل با استفاده از شبکه های عصبی – محور مقاله: طراحی و ساخت ناوگان بومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استخراج هندسه تماس بین چرخ و ریل با استفاده از شبکه های عصبی – محور مقاله: طراحی و ساخت ناوگان بومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استخراج هندسه تماس بین چرخ و ریل با استفاده از شبکه های عصبی – محور مقاله: طراحی و ساخت ناوگان بومی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

استخراج هندسه و محل تماس بین چرخ و ریل یکی از پیچیده ترین و زمانگیر ترین الگوریتم ها در تحلیل دینامیکی خودروهای ریلی می باشد. در این الگوریتم، محل تماس بین چرخ و ریل، از جابجایی های ایجاد شده تحت تاثیر نیروهای دینامیکی در بستر و تغییرات درجات آزادی خودروی ریلی بسیار تاثیر می پذیرد. در این مقاله، بمنظور درنظرگیری تاثیرات دینامیک خط در محل نقطه تماس، بستر بصورت ویسکوالاستیک و ریل بصورت صلب درنظر گرفته شده است. با استفاده از یک الگوریتم جستجوگر، محل تماس بین چرخ و ریل بگونه ای استخراج گردیده که عمود بودن نیروی عکس العمل ریل و صفحه مماس در چرخ و در محل تماس تضمین گردد. با توجه به بالا بودن زمان اجرای الگوریتم جستجوگر و به منظور افزایش سرعت شبیه سازی، از یک شبکه عصبی پیش خوراند که به روش لونبرگ آموزش داده شده، جهت شبیه سازی استفاده گردیده است. نتایج حاصل از شبیه سازی با استفاده از شبکه عصبی، دقت شبکه آموزش داده شده را در استخراج نقطه تماس نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.