اندازه گیری تاخیر در تقاطع رمپهای ورودی با آزادراه به کمک نئوری صف و مقایسه آن با نتایج بدست آمده از شبیه سازی توسط نرم افزار “Corsim”


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اندازه گیری تاخیر در تقاطع رمپهای ورودی با آزادراه به کمک نئوری صف و مقایسه آن با نتایج بدست آمده از شبیه سازی توسط نرم افزار “Corsim” دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اندازه گیری تاخیر در تقاطع رمپهای ورودی با آزادراه به کمک نئوری صف و مقایسه آن با نتایج بدست آمده از شبیه سازی توسط نرم افزار “Corsim”  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اندازه گیری تاخیر در تقاطع رمپهای ورودی با آزادراه به کمک نئوری صف و مقایسه آن با نتایج بدست آمده از شبیه سازی توسط نرم افزار “Corsim”،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اندازه گیری تاخیر در تقاطع رمپهای ورودی با آزادراه به کمک نئوری صف و مقایسه آن با نتایج بدست آمده از شبیه سازی توسط نرم افزار “Corsim” :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

راهبندانها و صف های ترافیکی از جمله اتفاقات شایع در قطهات اتصال رمپها با آزاد راه ها بخصوص در ساعات اوج ترافیک می باشند که باعث هدر رفتن وقت و سرمایه قابل توجهی می گردند. این مقاله سعی دارد با استفاده از تئوری صف اتفاقی جریان ترافیکی را در مناطق اتصال رمپهای ورودی به آزادراهها در حالتی که جریان زیر اشباع می باشد مدلسای نماید که حاصل این مدلسازی معرفی روابطی برای محاسبه میزان متوسط تاخیر و متوسط تعداد وسایل نقلیه درحال حرکت در صفهای ایجاد شده در تقاطعات مورد نظر می باشد. با توجه به اینکه جریان ترافیکی در قطعات اتصال رمپها با آزاد راهها دارای ماهیت کاملا تصادفی و اتفاقی می باشد، مخصوصا زمانی که سرعت متوسط جریان نزدیک سرعت جریان آزاد می باشد وتوقف کانل در حین حرکت وسایل نقلیه رخ نمی دهد، روش و راهکار مورد استفاده باید بر اساس فرایندهای تصادفی استوار باشد. لذا برای ارائه روابطی با این خصوصیات، جریان ترافیکی در این قطعات را به کمک نرم افزار شبیه ساز CorSim مورد شبیه سازی قرار دادیم و نتایج حاصل از هر دو روش را برای حالات مختلف جریانهای ترافیکی و طولهای خط افزایش سرعت مورد مقایسه قرار دادیم. مقایسه آماری نتایج نشان میدهد که در تقاطعاتی با طول خط افزایش سرعت بین ۷۰ الی ۲۰۰ متر تاخیرهای محاسبه شده به کمک تئوری صف اتفاقی مشابه تاخیرهای حاصل از شبیه سازی می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.