مشوق ها و بازدارنده های بکارگیری یادگیری الکترونیکی درآموزشهای علمی – کاربردی کشاورزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مشوق ها و بازدارنده های بکارگیری یادگیری الکترونیکی درآموزشهای علمی – کاربردی کشاورزی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مشوق ها و بازدارنده های بکارگیری یادگیری الکترونیکی درآموزشهای علمی – کاربردی کشاورزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مشوق ها و بازدارنده های بکارگیری یادگیری الکترونیکی درآموزشهای علمی – کاربردی کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مشوق ها و بازدارنده های بکارگیری یادگیری الکترونیکی درآموزشهای علمی – کاربردی کشاورزی :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
یادگیری الکترونیکی که با ویژگیهای یادگیری در هرز مان درهرمکان یادگیری مبتنی بر نیاز و نیز ایجاد امکان یادگیری مستقل و مبتنی بر علایق و استعداد های شخصی شناخته شده است توجه بسیاری از موسسات آموزشی را در سراسر جهان به خود جلب نموده است این تحقیق به بررسی موانع و مشوقهای کاربرد یادگیری الکترونیکی در آموزشهای علمی – کاربردی کشاورزی در ایران می پردازد تا با شناخت این موانع و مشوق ها راهکارهایمناسب جهت توسعه یادگیری الکترونیکی درآموزشهای علمی – کاربردی کشاورزی فراهم شود به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. جامعه آماری تحقیق ۶۰۳ نفر از آموزشگران دوره های عالی علمی کاربردی کشاورزی کشور می باشند که ۱۷۵ نفر از آنان به عنوان نمونه آماری از طریق نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند. تجزیه و تحلیل داده ها از طریق نرم افزار SPSS انجام پذیرفت با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی در مورد موانع کاربردی یادگیری الکترونیکی درآموزش های علمی کاربردی هفت عامل استخراج گردید که به ترتیب عبارتنداز: موانع مهارتی موانع روانشناختی مانع دسترسی مانع تناسب روش و محتوی موانع تشویقی اعتباری، موانع سازمانی – قانونی و موانع فرهنگ – اجتماعی.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.