سنجش کارپوشه ی الکترونیکی در فرایند یاددهی – یادگیری سازنده گرا بستری برای شکوفایی مولفه های خلاقیت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سنجش کارپوشه ی الکترونیکی در فرایند یاددهی – یادگیری سازنده گرا بستری برای شکوفایی مولفه های خلاقیت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سنجش کارپوشه ی الکترونیکی در فرایند یاددهی – یادگیری سازنده گرا بستری برای شکوفایی مولفه های خلاقیت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش کارپوشه ی الکترونیکی در فرایند یاددهی – یادگیری سازنده گرا بستری برای شکوفایی مولفه های خلاقیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سنجش کارپوشه ی الکترونیکی در فرایند یاددهی – یادگیری سازنده گرا بستری برای شکوفایی مولفه های خلاقیت :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
استفاده از سنجش و ارزشیابی در راستای تحقق کامل فرایندهای یاددهی و یادگیری از هدفهای مهم هرنظام آموزشی است خلاقیت به عنوان یک ویژگی ممتاز آدمی وابسته به کیفیت ارزشیابی است سنجش و ارزشیابی در عین حال که می تواند رشد خلاقیت منجر شود می تواند یک مانع جدی برای پرورش ان نیز می باشد سنجش و ارزشیابیهای گذشته به علت کنترل ایجاد رقابت، منفعل کردن و عدم توجه به علائق، توانایی ها و انگیزش درونی یادگیرنده مانع بروز و شکوفایی خلاقیت می شدند. با ظهور رویکردهای جدیدتر یادگیری شناختی و سازنده گرایی به وجود آمدن روشهای نوین سنجش و ارزشیابی از جمله کارپوشه و بویژه نوع الکترونیکی آن زمینه های شکوفایی خلاقیت مهیا گردیده است کارپوشه الکترونیکی با افزایش تعامل و ایجاد دانش یکپارچه و معنی دار، گسترش همکاری و هم شاگردی، افزایش خودگشودگی یا خودافشاگری، تاکید بر خود ارزشیابی و گسترش دانش فراشناختی و در فرایند یاددهی – یادگیری سازنده گرا، زمینه ی شکوفایی سه مولفه ی خلاقیت یعنی توانایی، مهارت و انگیزه ی درونی را فراهم می سازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.