برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط ۷ متروی تهران (قطعه جنوبی – شمالی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط ۷ متروی تهران (قطعه جنوبی – شمالی) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط ۷ متروی تهران (قطعه جنوبی – شمالی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط ۷ متروی تهران (قطعه جنوبی – شمالی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط ۷ متروی تهران (قطعه جنوبی – شمالی) :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
با افزایش روز افزون جمعیت و توسعه شهرها، سیستم حمل و نقل مناسب و حفاری تونلهای شهری جهت کاهش ترافیک اهمیت بسزایی یافتهاند. طراحی و اجرای فضاهای زیرزمینی متاثر از موارد مختلفی مانند وضعیت تنش، هیدرولوژی و زمینشناسی منطقه است. از پارامترهای اصلی در فرآیند طراحی، میزان بار وارده از طرف زمین دربرگیرنده تونل، بر سیستم نگهدارنده میباشد. در این مقاله بار وارده بر پوشش سگمنتی تونل خط ۷ متروی تهران (قطعه جنوبی – شمالی) بطول تقریبی ۱۴کیلومتر که به روش مکانیزه با بکارگیری دستگاه EPB حفاری میگردد، با استفاده از روش همگرایی – همجواری مورد بررسی قرار گرفته است. بدین روش که ابتدا در منحنی بر هم کنش زمین دربرگیرنده تونل، با استفاده از روش عددی (نرمافزار FLACv.5.0) رسم و در ادامه با رسم پروفیل طولی تغییر شکل زمین به روش عددی (نرمافزار FLAC 3D v.3.0) و رسم منحنی مشخصه نگهدارنده تونل، میزان بار وارد بر پوشش تونل تعیین شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.