مدیریت روابط با مشتری (سی.آر.ام.) برپایه ی هوش کسب وکاردر کتابخان هها و مراکز اطلاع رسانی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت روابط با مشتری (سی.آر.ام.) برپایه ی هوش کسب وکاردر کتابخان هها و مراکز اطلاع رسانی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت روابط با مشتری (سی.آر.ام.) برپایه ی هوش کسب وکاردر کتابخان هها و مراکز اطلاع رسانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت روابط با مشتری (سی.آر.ام.) برپایه ی هوش کسب وکاردر کتابخان هها و مراکز اطلاع رسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت روابط با مشتری (سی.آر.ام.) برپایه ی هوش کسب وکاردر کتابخان هها و مراکز اطلاع رسانی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

از آنجاکه کاربر/مشتری مؤلفه ی کانونی فعالیت های سازمانی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی است، ضرورت بکارگیری مدیریت روابط با مشتری (سی.آر.ام.) در این مراکز قابل تبیین خواهد بود. اجرای فرایندهای مشتر یمحور از طریق داد هها و اطلاعاتی صورت می پذیرد که از طریق نظام های هوشمند کس بوکار، جم عآوری و تجزیه و تحلیل می گردد. طراحی نظام سی.آر.ام.ی که بر اساس هو ِ ش کسب وکار استوار گردیده می تواند برای مدیریت موثر بر منابع سازمانی در این مراکز بکار گرفته شود. نمونه ابتدایی و کمتر توسعه یافته چنین نظام هایی را می توان در طراحی نرم افزارهای کتابخانه ای و فهرست های رایانه ای دسترسی همگانی (ُاپک) مشاهده کرد. در این مقاله تلاش شده با بیان مقدم های در زمینه تغییر رویکرد کاربرمداری به مشتری مداری و ضرورت سی.آر.ام. در کتابخانه ها، ارتباط بین هو ِ ش کسب وکار و سی.آر.ام، و نقش این دو در نرم افزارهای کتابخانه ای مورد بررسی قرار گیرد. در پایان نیز الگویی مفهومی/عملیاتی به منظور فراهم آوری داده ها و اطلاعات در جهت مدیریت اطلاعات سازمانی در این مراکز ارائه گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.