فرایند داده کاوی( ابزارکسب وکار هوشمند) وکاربرد آن در بازاریابی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فرایند داده کاوی( ابزارکسب وکار هوشمند) وکاربرد آن در بازاریابی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فرایند داده کاوی( ابزارکسب وکار هوشمند) وکاربرد آن در بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرایند داده کاوی( ابزارکسب وکار هوشمند) وکاربرد آن در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فرایند داده کاوی( ابزارکسب وکار هوشمند) وکاربرد آن در بازاریابی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه با رشد سریع فناوری اطلاعات دربخش های مختلف کسب وکار، صنعت، بازاریابی ومشتریان، و… نیاز به اطلاعات دقیق که درزمان مناسب وبا کمترین هزینه به دست آمده باشند، نقش مهمی رادرجهت موفقی ت سازمان ایفا می کند.هوش کسب وکار در واقع عبارت است از شناخت وتجزیه تحلیل عواملی که بر کسب وکار اثر می گذارند.اما بنیان اصلی این تجزیه وتحلیل مجموعه گسترده ای ازداده ها است که تدوین واطلاعاتی کردن آن نیازمند اتخاذ رویکرد هوش کسب وکار وابزارهای آن است.یک ازمهم ترین آنها داده کاوی است. با توجه به اینکه سازمان ها وکسب وکارها، داد ه های تجاری بسیاری را دراختیار خوددارند وداده ه ای فراوان ی رادر بانک های اطلاعاتی خود جمع آوری می نمایند واغلب این حجم اطلاعات چالش ها ی کلی دی را دربازی ابی وفراهم نمودن اطلاعات مناسب فراهم می نماید.برای رفع چنین مسائلی، فرایند کشف دانش ازپا یگاه داده ه ای سازمانی مطرح شده است که یک فرایند علمی برای شناسایی الگوهای معتبر، نوین وقابل فهم ازداده های می باشد. مهم ترین بخش این فرایند داده کاوی یا کاوش داده های می باشد که با استفاده ازالگوریتم های مشخص، الگوهایی را از پایگاه داده استخراج می نماید. داده کاوی عبارت است ازاستخراج روش ها والگوهایی وی ژه درپایگاه داده ه ای حجیم، برای هدایت تصمیم گیری درمورد آینده. دراین مقاله سعی شده است تا ابتدا مطالب ی ازتعار یف، ضرورت وفر ایند ه ای داده کاو ی به عنوان یک از عناصراصلی کسب وکار هوشمند مطرح نموده وسپس به کاربرد داده کاوی درحوزه بازاریابی ورفتار مشتریان پرداخته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.